A Nowy Styl budapesti bemutatótermében a látogatók kísérletezhetnek, inspirálódhatnak, játszhatnak a színekkel és a textúrákkal, kipróbálhatják a cég ergonomikus és megbízható bútorait.
A közelmúltban nyitotta meg budapesti bemutatótermét a Nowy Styl. A közel harmincéves múltra visszatekintő vállalat Európában vezető pozíciót tölt be az irodák és közösségi terek komplex bútormegoldásaiban.
A Nowy Styl nemzetközi értékesítési struktúrával rendelkezik, a világ 16 országában helyi képviseleteket tart fent, így jól ismerik az adott piac sajátosságait.
A cég irodai- és közösségi bútor megoldásai világszerte 33 bemutatóteremben tekinthetők meg, többek között Varsóban, Londonban, Párizsban, Münchenben, Prágában, Moszkvában és Dubajban.
Az újonnan megnyílt bemutatóterem az Agora Budapest irodaház 10. emeletén található, Budapest üzleti központjában, a Váci úton.
A helyiség nem csupán egy termékbemutató, hanem élettel teli tér, a csapat munkahelye is.
„Amikor meghívjuk ügyfeleinket, hogy látogassanak el hozzánk, az a célunk, hogy megmutassuk nekik, hogyan dolgozunk, és hogy a tér kialakítása, a bútorok elhelyezése hogyan támogat minket mindennapi feladatainkban” − mondta el Wasilewski Patrik, a Nowy Styl Hungary ügyvezető igazgatója.
„Vendégeinknek alkalmuk nyílik megtekinteni, hogyan működik a térelosztás a gyakorlatban: bemutatjuk többek között a tárgyalásokra tervezett tereket − a Buda és a Pest tárgyalókat − , valamint egy nagy nyitott konyhát kávézóval, egy társalgót gyönyörű kilátással a városra, egy zárt irodát, fókuszszobát és egy ötletelésre kialakított helyiséget” − tette hozzá.
„Ez a hely több mint egy irodai koncepció vagy gyönyörű belső tér: szeretnénk bemutatni a Nowy Styl ergonomikus és megbízható termékeit, és bátorítjuk vendégeinket, hogy próbálják ki székeinket és egyéb bútorainkat
– fejtette ki az ügyvezető.
„Egy irodaterület elrendezésekor gyakran szembesülünk azzal a dilemmával hogyan lehet a funkcionalitást és a designt egyensúlyba hozni úgy, hogy közben az iroda izgalmas, figyelemfelkeltő legyen, és maradandó benyomást alakítson ki a cégedről” – mondta el Marcin Magier, a budapesti bemutatóterem belsőépítészeti koncepciójának megalkotója, a Nowy Styl tervezője és fit-out mérnöke.
„Az új budapesti bemutatóterem megtervezésekor mindkét szempontot figyelembe vettük, de a funkcionalitás volt a prioritás.
Az esztétika fontos, de a döntő tényező mindig az, hogy az iroda támogat-e minket a mindennapi munkánk során: legyen egy kényelmes hely a munkavégzésre és az összpontosításra, ugyanakkor inspirációra és kreativitásra is ösztönözzön” – tette hozzá a belsőépítész.
A termékek bemutatásához nyers alapot álmodott meg a belsőépítész: a beton, az üveg, a fémelemek, és az ipari mennyezet tökéletes hátteret biztosítanak.
A belső tér színsémája a szürke és a fehér változatos árnyalatain alapszik, a tér viszont így is rendkívül kifejező: a lounge kék színnel van berendezve, ami illeszkedik a falon található grafikához, a workshop szoba sárga színe pedig a kreativitást fokozza.
„A budapesti bemutatóterem egyedülálló, utánozhatatlan karakterrel rendelkezik: ez a gondosan kiválasztott anyagokban, a világítási technikákban, és a különféle színekben, formákban és textúrákban jelenik meg, melyek meghatározó hangulatot teremtenek”
− mondta Marcin Magier.
A könnyed átmenet a fehér és a meleg szürke árnyalatok között, fa részekkel kiegészítve megfelelő hátteret biztosít a szemet gyönyörködtető bútorok számára. Budapesti bemutatótermünkben olyan darabokat lehet látni, mint a Colani fotel az egyedülálló, texturált Coda 2 by Kvadrat kárpitozással, vagy a Creva termékcsalád foteljei, fényűző „fahéj” bőr kárpittal – tette hozzá a fit-out mérnök.
A bemutatóteremben a partnerek tesztelhetik és megvitathatják ötleteiket a közel 500 négyzetméteres területen:
Egy hónappal a határidő előtt adták a csúcstechnológiájú üzemet, komoly elismerés lett az eredménye a Panattoni részéről.
Londonban vehette át a Market az International Property Awards díját.