Látványos filmmel ünnepli fennállásának első négy évtizedét és üzen a jövőnek a KÉSZ Csoport. Az óriási acélszerkezetek, ikonikus épületek és a magasba törő tornyok mellett azonban a reflektorfény ezúttal az épületeket élettel megtöltő és ezekben alkotó, a jövőt alakító emberekre irányul.
Az épületek igazi története azután kezdődik, ahogy az utolsó csavar is a helyére került, az utolsó homlokzati elemet is rögzítették, és a daruk átadják helyüket az épületek használóinak. Azoknak az embereknek, akik a falak közt élnek, dolgoznak, alkotnak, kedvenc csapatuknak szurkolnak vagy épp a közönséget szórakoztatják, hiszen az újabb fejezeteket ők írják. Erre a koncepcióra épül a KÉSZ Csoport új imázsfilmje, aminek az apropóját a vállalatcsoport 40 éves születésnapja adta - derül ki a brand movie mellé kiadott sajtóközleményből.
„Egy építkezés vége. És egy új kezdete – ez a fő üzenete a filmünknek. A KÉSZ Csoport idén egy kerek születésnapot ünnepel, de emellett mostanra kapcsolt az egész cég működése még magasabb fokozatra. Egyre jobban beindult a nemzetközi terjeszkedésünk, több embert foglalkoztatunk és egyre vonzóbb munkahellyé válunk, a folyamatos fejlődéshez pedig jövőbe mutató vállalásokra van szükség.
A filmünkben is hangsúlyos szerep jut a fenntarthatóságnak, bár most csak a 40. születésnapunkat ünnepeljük, a következő 300 évre tervezünk, ehhez pedig elengedhetetlen, hogy a működésünk fenntartható legyen, az épületeinket pedig generációk sokasága élvezhesse még. A filmünk pedig róluk szól, szeretnénk köszönetet mondani azoknak, akik megtöltik az épületeinket élettel, és így értelmet adnak a munkánknak. Az épületeink ugyanis nem csak a városképet formálják évtizedekre, de falaik között rengeteg élmény is vár” – mondta Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.
A KÉSZ Csoport jövőre az ESG-kritériumoknak megfelelő fenntarthatósági jelentést ad ki, és már idén meghatározott a vállalat konkrét, számszerűsíthető vállalásokat. A fenntartható működés mellett ezzel is támogatják iparági purpose-üket: az egész iparág megítélésén is javítani szeretnének.
A vállalatcsoport jubileumi imázsfilmjét a Positive Adamsky készítette, a koncepció kitalálója és rendezője Koblicska Örs volt, a Loupé Films pedig a produkciós cég. A brand movie-ban többek között olyan legendás épületek tűnnek fel, mint a Nemzeti Atlétikai Központ, a MOL Campus vagy a Hungexpo új épülete.
2024 első félévében az előző év azonos időszakához képest az építési beruházás tárgyú szerződések mind darabszámban, mind értékben emelkedtek, előbbi 13,1 százalékkal, utóbbi 11,9 százalékkal.
Fiatal mérnökként került a Paksi Atomerőműbe Szarvas Krisztián. A kezdetek óta a Paks II. projektért dolgozik, négy éve műszaki igazgatóként. Bár a legnagyobb létszámú szervezetet irányítja, ajtaja minden munkatársa előtt nyitva áll. Kulcsfontosságúnak tartja, hogy sikerüljön megnyerni és megtartani a fiatal generációt az új atomerőmű számára.