Látványos filmmel ünnepli fennállásának első négy évtizedét és üzen a jövőnek a KÉSZ Csoport. Az óriási acélszerkezetek, ikonikus épületek és a magasba törő tornyok mellett azonban a reflektorfény ezúttal az épületeket élettel megtöltő és ezekben alkotó, a jövőt alakító emberekre irányul.
Az épületek igazi története azután kezdődik, ahogy az utolsó csavar is a helyére került, az utolsó homlokzati elemet is rögzítették, és a daruk átadják helyüket az épületek használóinak. Azoknak az embereknek, akik a falak közt élnek, dolgoznak, alkotnak, kedvenc csapatuknak szurkolnak vagy épp a közönséget szórakoztatják, hiszen az újabb fejezeteket ők írják. Erre a koncepcióra épül a KÉSZ Csoport új imázsfilmje, aminek az apropóját a vállalatcsoport 40 éves születésnapja adta - derül ki a brand movie mellé kiadott sajtóközleményből.
„Egy építkezés vége. És egy új kezdete – ez a fő üzenete a filmünknek. A KÉSZ Csoport idén egy kerek születésnapot ünnepel, de emellett mostanra kapcsolt az egész cég működése még magasabb fokozatra. Egyre jobban beindult a nemzetközi terjeszkedésünk, több embert foglalkoztatunk és egyre vonzóbb munkahellyé válunk, a folyamatos fejlődéshez pedig jövőbe mutató vállalásokra van szükség.
A filmünkben is hangsúlyos szerep jut a fenntarthatóságnak, bár most csak a 40. születésnapunkat ünnepeljük, a következő 300 évre tervezünk, ehhez pedig elengedhetetlen, hogy a működésünk fenntartható legyen, az épületeinket pedig generációk sokasága élvezhesse még. A filmünk pedig róluk szól, szeretnénk köszönetet mondani azoknak, akik megtöltik az épületeinket élettel, és így értelmet adnak a munkánknak. Az épületeink ugyanis nem csak a városképet formálják évtizedekre, de falaik között rengeteg élmény is vár” – mondta Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.
A KÉSZ Csoport jövőre az ESG-kritériumoknak megfelelő fenntarthatósági jelentést ad ki, és már idén meghatározott a vállalat konkrét, számszerűsíthető vállalásokat. A fenntartható működés mellett ezzel is támogatják iparági purpose-üket: az egész iparág megítélésén is javítani szeretnének.
A vállalatcsoport jubileumi imázsfilmjét a Positive Adamsky készítette, a koncepció kitalálója és rendezője Koblicska Örs volt, a Loupé Films pedig a produkciós cég. A brand movie-ban többek között olyan legendás épületek tűnnek fel, mint a Nemzeti Atlétikai Központ, a MOL Campus vagy a Hungexpo új épülete.
A Terrán idén ősszel játékra hívta a tetőfelújítás- vagy csere előtt állókat, ezáltal lehetőséget adva egy otthon tetejének arra, hogy új életet kezdjen.
A 3D nyomtatás már nagyjából két évtizede elérhető technológia. Egyre elterjedtebb hazánkban is, ugyanakkor az építőipart lassabban érte el a többi szektornál, ami az ágazat korábban tapasztalt alacsony digitalizációs fokával magyarázható. Ahogyan azonban a robotika és a 3D modell alapú tervezés egyre elterjedtebb lett az iparágban, úgy lehetőség nyílt arra, hogy a pionír vállalatok is magukévá tudják tenni a 3D nyomtatást, a betonnyomtatás által.