Saját készítésű, egyedi mesekönyvvel lepte meg a KÉSZ Csoport a Bethesda Gyermekkórház fiatal betegeit, illetve jótékonysági kampányt is szerveztek az intézménynek.
Egyedülálló, jótékony célú kezdeményezést hirdetett a KÉSZ Csoport áprilisban, amelynek keretében a Bethesda Gyermekkórház alapítványának szervezett adománygyűjtést. Az egy hónapos kampány során számos felajánlás érkezett a mesekönyv olvasóitól, a KÉSZ Csoport pedig további egymillió forintnyi adománnyal támogatta a kórházat. Mindemellett a mesekönyv nyomtatott példányaival és egy óriásmesekönyvvel is meglepték a kórház betegeit – derül ki a most kiadott sajtóközleményből.
A KÉSZ Csoport tavaly, a 40. jubileuma alkalmából készítette el egyedi mesekönyvét tagvállalata, a BOOOK Kiadó közreműködésével: a munkatársak gyermekei lerajzolhatták, hogy hogyan látják az építőiparban dolgozó szüleiket munka közben, megmutathatták hogyan vélekednek a környezetvédelemről, emellett pedig a vállalat születésnapja kapcsán és a cégcsoport hexagon formájú logójához köthető méhecskés témában is alkothattak.
Az elkészült rajzokhoz Csáky Ida Anna írónő írt történeteket, amelynek köszönhetően megszületett a Hatszögletű mesék című kötet. A mesekönyvvel a cégcsoport első körben a dolgozóinak gyermekeit lepte meg tavaly Mikuláskor.
"Örültem, amikor megtudtam, hogy a Kész Csoport saját mesekönyv kiadását határozta el és engem kértek fel, hogy a munkatársak gyermekeinek rajzaihoz írjak meséket. Íróként kedves és kivételesen érdekes feladatot kaptam, hiszen előbb léteztek az illusztrációk, mint a szöveg. Mindent egybevéve, kellemesen összetett munka volt a gyerekek elképzeléseihez történeteket írni. Példaértékű vállalati kezdeményezés eredménye ez a mesekönyv. Örvendetes, hogy már létezik olyan magyar cégcsoport, amely ilyen egyedi, gyerekeket és családokat is pozitívan érintő kulturális projekt mögé is beáll”
- mondta Csáky Ida Anna, a mesekönyv szerzője.
Áprilisban a Hatszögletű mesékre építve jótékony célú kampányt hirdetett a vállalatcsoport, ugyanis mindenki számára letölthetővé tette a gyerekkönyvet a megújult honlapján, amiért cserébe annyit kért a letöltőktől, hogy lehetőségeikhez mérten adományozzanak egy tetszőleges összeget a beteg gyerekeket kezelő Bethesda Gyermekkórház alapítványának.
„Különösen fontos számunkra minden összefogás, amely közvetlenül a betegágy mellett nyújt segítséget. A KÉSZ Csoport kezdeményezése szívmelengető volt számunkra, hiszen olyan, egyedi mesekönyvvel tudjuk a gyerekeket megörvendeztetni, amely a segíteni akarásból, egyedi koncepcióval született. A pénzbeli adomány minden forintjának fontos helye van, hogy fejleszthessük azokat a körülményeket, amelyek között napról napra gyógyítanak munkatársaink. Célunk, hogy olyan élhető, családias, modern kórház legyen a Bethesda, ahol jó gyógyulni!”
– mondta el dr. Tamásné Bese Nóra, a Bethesda Gyermekkórházak társadalmi kapcsolatokért és kommunikációért felelős igazgatója.
A kampány során a KÉSZ Csoport felajánlásával együtt több mint egymillió forintnyi adomány gyűlt össze. Mindemellett a vállalatcsoport különleges tárgyi adománnyal is meglepte a legkisebbeket, ugyanis felajánlott 50 példányt a mesekönyv nyomtatott változatából és a mesekönyv egy óriáspéldányát is a kórháznak ajándékozta.
„A Hatszögletű mesék egy különleges, és a szívünkhöz rendkívül közel álló mesekönyv. Büszkék vagyunk rá, hogy ezzel a kezdeményezéssel valami igazán egyedit alkothattunk az iparágban és nem csak saját munkatársaink gyermekeinek, hanem több száz kis lurkónak okozhattunk vele örömet. A kampányban összekötöttük a mesekönyv publikálását egy fontos társadalmi ügy támogatásával és minden letöltőt arra buzdítottunk, hogy amennyiben tehetik, adományukkal segítsék a Bethesda Gyermekkórház alapítványát. Hálásak vagyunk minden apró adománynak, és bízunk benne, hogy ezzel sok gyermek felépüléséhez járulunk hozzá. Emellett pedig külön öröm számunkra, hogy több százan letöltötték a Hatszögletű meséket áprilisban, hiszen ez is csak azt igazolja, hogy az építőiparban is van igény a hasonló közösségi kezdeményezésekre”
– tette hozzá Nagy Tímea, a KÉSZ Csoport marketingkommunikációs vezetője.
2024 első félévében az előző év azonos időszakához képest az építési beruházás tárgyú szerződések mind darabszámban, mind értékben emelkedtek, előbbi 13,1 százalékkal, utóbbi 11,9 százalékkal.
Fiatal mérnökként került a Paksi Atomerőműbe Szarvas Krisztián. A kezdetek óta a Paks II. projektért dolgozik, négy éve műszaki igazgatóként. Bár a legnagyobb létszámú szervezetet irányítja, ajtaja minden munkatársa előtt nyitva áll. Kulcsfontosságúnak tartja, hogy sikerüljön megnyerni és megtartani a fiatal generációt az új atomerőmű számára.