Elhunyt Kasza Kálmán, a Magyar Építő Zrt. nyugalmazott termelési vezérigazgató-helyettese, akinek személye és munkássága alapvetően hozzájárult a cég sikeres tevékenységéhez és arculatának kialakításához.
Pályáját ötven évvel ezelőtt a cég jogelődjénél, a 21-es számú Állami Építőipari Vállalatnál kezdte, és egész életében hűséges maradt első munkahelyéhez. Már viszonylag fiatalon a legnagyobb feladatokat is sikerrel menedzselte; ilyen munkája volt korának egyik legnagyobb beruházása, a Ferihegyi Repülőtér első nagyrekonstrukciója.
Igazi alkotó tevékenysége egybeesett az 1990-es évek elején a gazdasági társasággá átalakult Magyar Építő Rt. számára is megnyíló új időszakkal: amikor egyre tágabb tere lett az egyéni és közösségi cselekvésnek, a kibontakozó piaci viszonyokhoz való aktív alkalmazkodásnak, a felelős tulajdonosi gondolkodásnak. Ezek között a lehetőségek között hozott létre olyan jelentős értékeket, rangos szakmai díjakat elnyert épületeket, mint például a budavári Mátyás templom rekonstrukciója, banképületek sokasága, a HM Központi Honvédkórház és országszerte számos más kórház fejlesztése, a Ferihegyi repülőtér régi termináljának rekonstrukciója, a pécsi Kodály Központ épülete.
A szinte megszámlálhatatlan beruházás megvalósítása közben nagy gonddal fejlesztette a cég műszaki és termelési színvonalát, formálta közösséggé a munkatársakat. Az építés iránti elhivatottsága, szakmai igényessége, kiegyensúlyozott műszaki és gazdálkodási szemlélete nemcsak a cégen belül, de megrendelői és partnerei körében is méltó elismerést és tekintélyt vívott ki számára – ezt számos szakmai kitüntetése is jól mutatja.
Halálával nemcsak kiváló szakembert, hanem hűséges barátot, a Magyar Építő Zrt. közösségének meghatározó tagját is elveszítettük; szeretettel és kegyelettel emlékezünk rá.
Már az általános iskola végén tudta, hogy építészmérnök lesz, egyenes úton haladt előre a pályán, és 17 évet töltött egy vezető építőipari cégnél, amikor úgy döntött, váltania kell. Rögtön egy óriás projekten kezdett dolgozni az otthonról hozott kitartás és maximalizmus értékeit szem előtt tartva.
A Duna Aszfalt Zrt. kivitelezésében beemelték a helyére a hatodik, utolsó szelvényt is a Déli összekötő vasúti híd új elemei közül, mely immár átér Budáról Pestre, az eddig kétpályás hidat hárompályássá bővítő projektben.
A Scorpio-Trans Kft. saját, nem veszélyes hulladék átvevő és kezelő teleppel, illetve kavicsbányával rendelkezik, amely nagyban segíti a generál kivitelezési munkálatok elvégzését.