Londonban vehette át a Market az International Property Awards díját.
Nem először szerepel a MOL Campus a világ legjobbjai között, hiszen nyáron két díjat is elnyert a FIABCI World Prix d’Excellence Nemzetközi Ingatlanfejlesztési Nívódíj Pályázaton. Most ismét rangos elismeréssel méltatták a Duna-parton álló, 143 méter magas irodaházat. A generálkivitelező Market Építő Zrt. Facebook-oldalán számolt be arról, hogy az International Property Awards díját is a MOL Campus vihette el közszolgálati kategóriában.
Több, mint százfős, az ingatlanpiac minden területét lefedő bizottság ítél a díjak adományozásáról, amelyeket régiónként nyerhetnek el a jelöltek. Idén a Market Építő Zrt.-nek járt a nemzetközi elismerés, amelyet október 21-én vehetett át a London elegáns Mayfair negyedében tartott gálán. Az ünnepélyes átadón a világ vezető ingatlanfejlesztői, beruházói, tervezői és kivitelezői előtt ünnepelhették a sikert. Amint Facebook-bejegyzésükben is kiemelték:
„Ez az elismerés ismét megerősíti a Market Építő Zrt. elkötelezettségét a szakmai kiválóság és a felhasználók, illetve a közösség szolgálatába állított értékteremtés iránt. Csapatunk folyamatosan új utakat keres, hogy a legmodernebb technológiákat és környezetbarát megoldásokat építse be projektjeibe, hozzájárulva ezzel a fenntarthatóbb jövőhöz.”
Az új Duna-parti városnegyed, a BudaPart részeként 2022 decemberben átadott óriásprojekt kivitelezését lapunkban is végigkísértük. A MOL Campus-t a MOL Ingatlankezelő Kft. megbízásából a Market Építő Zrt. építette a londoni Foster + Partners és magyarországi partnerük, a Finta és Társai Építész Stúdió tervei alapján, a projektmenedzseri és műszaki ellenőri feladatokat pedig a CÉH Zrt. látta el, a fenntarthatósági tanácsadó az Óbuda Group volt. Amint az épület különleges megoldásaira a Market is felhívta a figylemet:
„A MOL Campus nemcsak a város sziluettjét gazdagítja, hanem a zöld megoldások kialakításában is kiemelkedő, amelyek alapvető szerepet játszanak a fenntartható városi környezet biztosításában.”
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.