Megrágta a tetőt az idő vasfoga, és ráférne egy kis megújulás? A Terrán most kreatív játékra hívja mindazokat, akiknél időszerű a tetőcsere. A TETÖrténeted pályázatához nem kell mást tenni, mint hangot adni a régi tetőnek, és egy rövid sztorin, valamint képeken keresztül megmutatni, miért szeretne szebb lenni. A szerencsés pályázó akár 2 millió forint értékben nyerhet a felújításhoz szükséges termékeket.
Jelentős megtakarítást hozhat a rezsiköltségekben, valamint az energiafelhasználásban, ha otthonunkat korszerűsítjük. A tetőfelújítás vagy csere azonban jelentős anyagi megterhelést jelent, ezért a több mint száz éves hazai vezető tetőcserépgyártó játékra hívja mindazokat, akiknél időszerű egy alapos ráncfelvarrás, hogy segítsen szebbé és biztonságosabbá tenni egy szerencsés nyertes otthonának koronáját - derült ki a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. lapunkhoz eljuttatott sajtóközleményéből.
A TETÖrténeted pályázatához nem kell mást tenni, mint hangot adni a tetőnek: mesélje el ő az élete eddigi történetét, az elemekkel folytatott küzdelmét, a megújulás apropóját.
A rövid sztorikhoz a Terrán fotókat is vár, hogy ne csak hallja, lássa is a főszereplőt. A történetek és a képek versenyre kelnek egymással, a legtöbb szavazatot begyűjtő tető pedig a felújításhoz szükséges termékekkel gazdagodik, akár 2 millió forint értékben.
A pályázattal kapcsolatos további információ megtalálható a tetorteneted.terranteto.hu oldalon. A játék 2023. október 16-án indul.
A KÉSZ Holding Zrt. Igazgatósága Barócsi Róbertet nevezte ki a KÉSZ Group csoport szintű értékesítési és stratégiai igazgatói posztjára. Az új igazgató cégcsoporton belülről érkezett, eddig az Építészeti és Szerkezeti Megoldások Ágazat vezetői és a KÉSZ Metaltech Kft. ügyvezetői pozícióját látta el. Új szerepkörében a teljes cégcsoport stratégiai értékesítési és üzletfejlesztési tevékenységéért és ennek ágazati összehangolásáért, valamint a kiemelt partnerkapcsolatokért felel.
Sikerrel zárult az ÉVOSZ Médiatagozat 2025-ös konferenciája, amely megmutatta, hogy igenis van kommunikációs átjáró az egyes generációk között, sőt, az építőipar iránt is nyitottabbá lehet tenni a fiatalokat.