Nyíregyháza külterületén két útszakasz kialakítását is elnyerte a KE-VÍZ 21 Építőipari Zrt.
Nyíregyháza rendelkezik hazánk második legnagyobb tanyavilágával. Egyedülálló a Nyíregyháza környéki bokortanyás teleülésszerkezet, amely a XVIII. században alakult ki és jelentősen eltér az alföld önálló tanyáitól. A falunál is kisebb településformát a tirpák lakosság életmódja hozta létre, akik tavasztól őszig a tanyán, télen a városban laktak. A századfordulón az egyre népesebb bokortanyás térségben az aprófalvakéhoz hasonló településhálózat jött létre, ami a mai napig jól követhető.
Az elnéptelenedés évtizedei után mára több életképes gazdaság, vállalkozás működik a bokortanyákon, de sokan a természeti környezet miatt költöznek ki. A városból kitelepülőket vonzza az olcsó telekár is, ezért a bokrok lassan lakóterületté alakulnak. Ennek erősítése érdekében döntöttek két, mára ismét gyakran használt földút burkolásáról Nyírtelek és Nyírszőlős között. A pályázatot a KE-VÍZ 21 Építőipari Zrt. nyerte el. A nettó 98 millió forintos beruházás során a nyíregyházi Mátyásbokori út, valamint az abból nyíló Csernyikbokori út kialakítása a nyertes feladata, amelyben:
Főbb mennyiségek:
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.