A félmilliárdos beruházásban harmincéves betontáblákat cseréltek ki az alapozással együtt, a reptér visszaállt a kétpályás üzemmódra.
Befejeződött a fővárosi Liszt Ferenc-reptér 1. futópályájának felújítása. Az üzemeltető Budapest Airport 1,65 millió eurós (500 millió forintos) beruházása a futópálya Vecsés felőli végének 900 méteres szakaszát érintette. A 45 méter széles betonsáv középső betontábláit kellett az alapozással és a fénytechnikával együtt újratelepíteni.
A három hónapig tartó rekonstrukcióra elsősorban a repülésbiztonság fenntartása miatt volt szükség, ugyanis a több mint 30 évvel ezelőtt épített futópálya beton táblái, illetve az alapozás mostanáig bírták a fel- és leszálló gépek jelentette terhelést. A futópálya felújítását úgy időzítette a Budapest Airport, hogy a nyári csúcsforgalom, ezen belül is a budapesti vizes vébé előtt elkészüljön minden munka.
A felújított pályáról csütörtökön délután szállt fel az első gép, így a Liszt Ferenc reptér visszaállt a megszokott kétpályás üzemelésre. Huszka Péter forgalmi igazgató szerint a repülőtér komoly fennakadás nélkül üzemelt a használatban megmaradt kettes futópályával, bár széliránytól függően az érkező vagy az induló repülőgépeknek hosszabb gurulási idővel kellett számolniuk.
Hazánk egyik legszebb iskolaépületét 1932-ben avatták fel, a közelgő 100. évfordulóig pedig elvégzik a főépület külsejének rekonstrukcióját. A szakemberek hat ütemben, összesen mintegy 15743 négyzetméternyi felületet tisztítanak meg, javítanak ki és festenek le a műemléki védelem alatt álló intézményen.
A 100 éves gyárat ellátó rendszer jövő márciusban lép működésbe.