Feladatok
- ügyfelek, üzleti partnerek fogadása
- felső vezetés munkájának operatív támogatása
- az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása, a beérkező dokumentumok, csomagok és telefonok kezelése, nyilvántartások vezetése
- tárgyalók beosztásának kezelése, megbeszélések, időpontok összehangolása
- határidők figyelemmel kísérése, szükség esetén intézkedés kezdeményezése
- pénzügy és könyvelés támogatása, a számlák nyomon követésével és rögzítésével
- megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetése, ütemezése, lebonyolítása, jegyzőkönyv vezetése
- házi pénztár kezelése
- irodai rend fenntartása (tárgyaló, konyha, egyéb helyiségek), az iroda zavartalan működéséhez szükséges eszközök, tárgyak rendelése
Elvárások
- középfokú iskolai végzettség (érettségi)
- hasonló munkakörben eltöltött legalább 3 év releváns tapasztalat
- Microsoft Word, Excel, PowerPoint magabiztos használata
- nyitottság új szoftverek és rendszerek megtanulására (pl. Therefore)
- jó kommunikációs készség
- kiváló időgazdálkodási és problémamegoldó készség
- pontosság, megbízhatóság
Előnyt jelent
- felsőfokú iskolai végzettség (főiskolai/egyetemi diploma)
- angol társalgási szintű nyelvtudás
- „B” kategóriás jogosítvány
- kiváló fogalmazási, értelmezési és kommunikációs készség
Munkahelyi extrák
Céginformáció
- versenyképes bér és juttatási csomag (laptop, telefon, bruttó 600.000 Ft éves Cafetéria juttatás, családtámogatási rendszer, magán egészségbiztosítás)
- hosszú távú, stabil munkalehetőség
- modern, belvárosi munkakörnyezet
Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület
Jelentkezés módja
A Profession oldalán, a "Jelentkezem" gombra kattintás után csatolja magyar nyelvű fényképpel és bérigénnyel ellátott önéletrajzát.