2019.03.19, Kedd
Rég látott forgalommal nyitott a Construma
(fotók: magyarepitok.hu)

Rég látott forgalommal nyitott a Construma

magyarepitok.hu

2017.04.05. 14:06

Hegedűs Gergely

Közel 700 építőipari cég, több mint 40 ezer négyzetméteren mutatja meg magát a régió legjelentősebb építőipari kiállításán.

Hirdetés

Az ötvenedik születésnapját ünneplő budapesti Hungexpo területén szerdán délelőtt megnyílt a 36. alkalommal megrendezett Construma. Az építőipari és otthonteremtési szakkiállítás megnyitóján Ganczer Gábor, a Hungexpo Zrt. vezérigazgatója úgy fogalmazott, közel 700 vállalkozás akarja megmutatni magát a közönségnek.

(A képre kattintva galéria nyílik - fotók: magyarepitok.hu)


Az ágazati fellendülés növekvő kiállítási területet hozott

Ganczer Gábor hangsúlyozta, az építőiparban jelenleg igazi boomról beszélhetünk, ami a Construmán is érzékelhető. „Nem csak az üzleti környezet, hanem a technológia is fejlődésnek indult” – vélekedett a vezérigazgató. Ezek a változások megjelennek a Construma kínálatában is, emiatt idén több területre volt szükségük: „A kiállítás túllépte a 20 ezer négyzetmétert a hat pavilonban és a szabadtéri területen.”

A megnyitón szintén felszólaló Tállai András, az NGM miniszterhelyettese azt hangsúlyozta, hogy az ágazat növekedéshez a hatékonyság növelésére van szükség, amihez technológiai fejlesztésekre van szükség. „Utóbbinak a legújabb eredményei a Construmán lesznek elérhetőek, ez adja a kiállítás jelentőségét” – mondta a tárcavezető helyettes.


Kiváló lehetőség a legfőbb üzenetek átadására

A kiállítás Ganczer Gábor által említett bővülését a Terrán marketing regionális igazgatója is visszaigazolta. „Régóta járunk a Construmára, így azonnal fel tudom mérni a változásokat. Azt tudom mondani, hosszú évek óta nem láttunk ilyen forgalmat, mint amilyen most jellemzi a Construmát” – árulta el a magyarepitok.hu-nak Tóth Szabolcs néhány órával a megnyitó után.

Az igazgató elmondta, a hazai viszonylatban piacvezető tetőcserépgyártóként gyakorlatilag kötelező számukra a Construmán való megjelenés. Az eseményre ugyanakkor nem elsősorban az új üzletekre való lehetőségként tekint a magyar cég: „Sokkal inkább a márkánk megjelenését jelenti számunkra, vagyis hogy átadjuk a fogyasztóknak azokat az üzeneteket, melyekben hiszünk, és melyek márkaértékként képviselnek bennünket.”

Galéria

Iparági hírekConstrumakiállítás

Hirdetés

Hirdetés