Szeptember 5-ig várják a Műegyetem hallgatói és oktatói jelentkezését.
A Swietelsky Vasúttechnika Kft. meghatározó szereplője a magyarországi vasútfejlesztéseknek, köszönhetően többek között
Most tehetséggondozási programjukban a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) hallgatóinak és fiatal oktatóinak két új pályázatban kínálnak lehetőséget a szakmai fejlődésre.
A nappali tagozatos építőmérnök hallgatóknak szóló lehetőség célja a tehetséges és elhivatott fiatalok célzott támogatása, szakmai fejlődésük elősegítése,
az elengedhetetlen egyetemi képzés mellett a gyakorlati ismeretük bővítése.
A Swietelsky Vasúttechnika Kft. küldetésének tekinti ugyanis a fiatal mérnökök tanulmányainak és ismereteinek fejlesztését, a hazai mérnöki utánpótlás biztosítását – többek között – a vasúti közlekedés területén – foglalja össze a cég a felhívásban.
A másik lehetőség a hallgatókon túl a BME fiatal oktatóit is szeretné megszólítani. Az úgynevezett kutatás-fejlesztési ösztöndíjat a mérnök hallgatók mellett 35 év alatti oktatóknak vagy doktoranduszoknak is meghirdették: ennek a kezdeményezésnek a célja a tehetséges és elhivatott fiatal oktatók és hallgatók célzott támogatása, kutatási munkájuk elősegítése, gyakorlatba ültetése és megvalósítása, továbbá
az építőmérnök hallgatók bekapcsolása a kutatási, fejlesztési és szakmai műhelymunkába.
A program elsődleges célja a tehetséges és elhivatott építőmérnöki hallgatók célzott támogatása, szakmai fejlődésük elősegítése, az elengedhetetlen egyetemi képzés mellett a gyakorlati ismeretük bővítése. A programban való részvétel során
a Swietelsky Vasúttechnika a támogatott hallgató mellé szakmai vezetőt jelöl ki, aki munkájában kíséri és segíti, továbbá biztosítja számára a megfelelő körülményeket, a képzés nyújtotta fejlődési lehetőségeket.
A program időtartama alatt a Swietelsky Vasúttechnika hetente minimum 8 kontaktórát biztosít, ami projekthelyszínen, telephelyen, irodában vagy távolléti formában történik.
A havi bruttó 100 ezer forintos ösztöndíjtámogatás, illetve számos egyéb támogatás 1 évre szól, amelyet pályázati úton lehet elnyerni. Ennek leadási határideje 2021. szeptember 5., a feltételekről, kedvezményekről és a leadás további részleteiről ebben a dokumentumban olvashatnak az érdeklődő hallgatók.
A K+F projektben legalább egy fiatal oktató és legalább egy társ-kutató építőmérnök hallgató vehet részt, nem kizárva annak lehetőségét, hogy további fiatal oktató vagy építőmérnök hallgató vegyen részt a munkában, így csapatok jelentkezése is megengedett. A K+F projekt témáját a fiatal oktató kutatási területe határozza meg, a projektben segédkezik az építőmérnök hallgató.
Bármely építőmérnöki szakmát érintő kutatási témában lehet pályázatot benyújtani.
A Swietelsky Vasúttechnika a támogatott oktató, vagy oktatók, valamint hallgató vagy hallgatók mellé szakmai vezetőt jelöl ki, aki szintén a projekt résztvevője.
A projekt megvalósítása alatt a Swietelsky Vasúttechnika Kft. hetente kontaktórát és szakmai konzultációt is biztosít legkevesebb havi bruttó 200 ezer forint ösztöndíj és számos további kedvezmény mellett.
A jelentkezés határideje szintén 2021 szeptember 5. A pályázatok benyújtásának módjáról, további feltételekről, támogatásokról és lehetőségekről ebben a dokumentumban lehet bővebb információkat olvasni.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.