2024.04.12, Péntek
Újabb gyémántdíjakat nyerve sikeres multikat előz meg a WHB
Fotók: WHB

Újabb gyémántdíjakat nyerve sikeres multikat előz meg a WHB

magyarepitok.hu

2024.02.17. 09:01 - Hegedűs Gergely

A magyar építőipari cég erős mezőnyben és szigorú értékelési szempontok alapján tudott három kategóriában nyerni a Magyar Marketing Szövetség pályázatán.

Hirdetés

Újabb három gyémántdíjat érdemeltek ki WEST HUNGÁRIA BAU Kft. által szervezett marketingkampányok – értesült a magyarepitok.hu. A 2023-as évben a magyar építőipar meghatározó vállalata három marketing tevékenységgel nevezett be a Marketing Diamond Awards pályázatára, és mind a három téma sikerrel járt:

  • az Egy épület két arca fotópályázat,
  • a WHB 4 Future rovat,
  • valamint a WHB Hód túra érte el a sikereket.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által alapított díjak tekintetében a WHB így újabb 3 gyémánt védjeggyel gazdagodott.


Immár 8 gyémántdíjjal rendelkezik a vállalat

Az MMSZ tájékoztatása szerint az idei év rekordot döntött, 294 nevezést küldtek be a pályázók, ebből 101 pályázat – köztük a magyar cégé is - a megbízói oldalról érkezett. Összesen 17 alkategóriában lehetett nevezni, a legnépszerűbb 52 nevezéssel a márkaépítés kategóriája volt. A nyertes pályázatokat a véleményformáló marketingszakemberekből álló 34 tagú zsűri választotta ki.

Szikszai Zsanett, a WHB marketing vezetője lapunknak elmondta, nagyon büszkék arra, hogy ilyen erős mezőnyben és ilyen szigorú értékelési szempontok alapján 3 kategóriában is nyertek.

„Ennek köszönhetően immár 8 gyémántdíjjal rendelkezünk, ami azt is jelenti, hogy a Diamond List-en, a megbízói kategóriában a nagyon előkelő 4. helyen állunk, megelőzve olyan multicégeket, mint pl. a Rossmann, a Libri, a JYSK és a Coca-Cola”

– mutatott rá, hangsúlyozva, hogy a siker közös.

Az ünnepélyes díjátadón az elnyert díjakról szóló oklevelek mellett a Megbízói Toplista 4. helyezését méltató oklevelet is átvehette a WHB nevében a marketing vezető.


A nagyközönség még jobban megismerhette a WHB által kivitelezett épületeket

A lapunkhoz eljuttatott összegzés a három sikeres pályázatot is részletesen bemutatta. Eszerint az Egy épület két arca fotópályázat kampányának a célja az volt, hogy a nagyközönség még jobban megismerhesse a WEST HUNGÁRIA BAU Kft. által kivitelezett monumentális és látványos épületeket, valamint felhívja a figyelmet arra az alkotómunkára, amelyet a társaság az elmúlt 26 év során megvalósított.

A WHB 4 Future rovat azt tükrözi, hogy a WHB Group célul tűzte ki, hogy fenntarthatósági törekvéseivel, kezdeményezéseivel példát mutasson a vállalati szektor többi szereplőjének, valamint lakossági érintettjeinek, így a social media felületei követőinek is. „A rovat tartalmainak kidolgozása során fontos szempont volt az edukáció és a cég életével, tevékenységével kapcsolatos fontosabb információk/ momentumok megosztása követőinkkel” – emelték ki. Hozzátették, a rovat megalkotása során igyekeztek az egyes témaköröket egy könnyen érthető, de mégis edukációs jelleggel megalkotni.


Minden túrához egy épület párosult

A WHB Hód túra során a WHB kabalaállatára, Robin Hódra tudatosan fókuszáló marketing kommunikációs aktivitást indítottak el. Ennek középpontjában - a kabalaállat mellett - a WHB 7 ikonikus épülete állt.

A kampány lehetőséget nyújtott arra, hogy a WHB tevékenységét a korábban már megvalósult, kiemelt projektjein keresztül játékos, könnyen érthető és szerethető formában is bemutathassák a követőknek a történetek segítségével. Minden egyes túrához párosítottak egy, a West Hungária Bau Kft. által az elmúlt években kivitelezett épületet.

Iparági hírekWEST HUNGÁRIA BAU Kft.nívódíjak

Hírlevél

Hirdetés