A magyar építőipari cég erős mezőnyben és szigorú értékelési szempontok alapján tudott három kategóriában nyerni a Magyar Marketing Szövetség pályázatán.
Újabb három gyémántdíjat érdemeltek ki WEST HUNGÁRIA BAU Kft. által szervezett marketingkampányok – értesült a magyarepitok.hu. A 2023-as évben a magyar építőipar meghatározó vállalata három marketing tevékenységgel nevezett be a Marketing Diamond Awards pályázatára, és mind a három téma sikerrel járt:
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által alapított díjak tekintetében a WHB így újabb 3 gyémánt védjeggyel gazdagodott.
Az MMSZ tájékoztatása szerint az idei év rekordot döntött, 294 nevezést küldtek be a pályázók, ebből 101 pályázat – köztük a magyar cégé is - a megbízói oldalról érkezett. Összesen 17 alkategóriában lehetett nevezni, a legnépszerűbb 52 nevezéssel a márkaépítés kategóriája volt. A nyertes pályázatokat a véleményformáló marketingszakemberekből álló 34 tagú zsűri választotta ki.
Szikszai Zsanett, a WHB marketing vezetője lapunknak elmondta, nagyon büszkék arra, hogy ilyen erős mezőnyben és ilyen szigorú értékelési szempontok alapján 3 kategóriában is nyertek.
„Ennek köszönhetően immár 8 gyémántdíjjal rendelkezünk, ami azt is jelenti, hogy a Diamond List-en, a megbízói kategóriában a nagyon előkelő 4. helyen állunk, megelőzve olyan multicégeket, mint pl. a Rossmann, a Libri, a JYSK és a Coca-Cola”
– mutatott rá, hangsúlyozva, hogy a siker közös.
Az ünnepélyes díjátadón az elnyert díjakról szóló oklevelek mellett a Megbízói Toplista 4. helyezését méltató oklevelet is átvehette a WHB nevében a marketing vezető.
A lapunkhoz eljuttatott összegzés a három sikeres pályázatot is részletesen bemutatta. Eszerint az Egy épület két arca fotópályázat kampányának a célja az volt, hogy a nagyközönség még jobban megismerhesse a WEST HUNGÁRIA BAU Kft. által kivitelezett monumentális és látványos épületeket, valamint felhívja a figyelmet arra az alkotómunkára, amelyet a társaság az elmúlt 26 év során megvalósított.
A WHB 4 Future rovat azt tükrözi, hogy a WHB Group célul tűzte ki, hogy fenntarthatósági törekvéseivel, kezdeményezéseivel példát mutasson a vállalati szektor többi szereplőjének, valamint lakossági érintettjeinek, így a social media felületei követőinek is. „A rovat tartalmainak kidolgozása során fontos szempont volt az edukáció és a cég életével, tevékenységével kapcsolatos fontosabb információk/ momentumok megosztása követőinkkel” – emelték ki. Hozzátették, a rovat megalkotása során igyekeztek az egyes témaköröket egy könnyen érthető, de mégis edukációs jelleggel megalkotni.
A WHB Hód túra során a WHB kabalaállatára, Robin Hódra tudatosan fókuszáló marketing kommunikációs aktivitást indítottak el. Ennek középpontjában - a kabalaállat mellett - a WHB 7 ikonikus épülete állt.
A kampány lehetőséget nyújtott arra, hogy a WHB tevékenységét a korábban már megvalósult, kiemelt projektjein keresztül játékos, könnyen érthető és szerethető formában is bemutathassák a követőknek a történetek segítségével. Minden egyes túrához párosítottak egy, a West Hungária Bau Kft. által az elmúlt években kivitelezett épületet.
2024 első félévében az előző év azonos időszakához képest az építési beruházás tárgyú szerződések mind darabszámban, mind értékben emelkedtek, előbbi 13,1 százalékkal, utóbbi 11,9 százalékkal.
Fiatal mérnökként került a Paksi Atomerőműbe Szarvas Krisztián. A kezdetek óta a Paks II. projektért dolgozik, négy éve műszaki igazgatóként. Bár a legnagyobb létszámú szervezetet irányítja, ajtaja minden munkatársa előtt nyitva áll. Kulcsfontosságúnak tartja, hogy sikerüljön megnyerni és megtartani a fiatal generációt az új atomerőmű számára.