A magyar építőipari cég erős mezőnyben és szigorú értékelési szempontok alapján tudott három kategóriában nyerni a Magyar Marketing Szövetség pályázatán.
Újabb három gyémántdíjat érdemeltek ki WEST HUNGÁRIA BAU Kft. által szervezett marketingkampányok – értesült a magyarepitok.hu. A 2023-as évben a magyar építőipar meghatározó vállalata három marketing tevékenységgel nevezett be a Marketing Diamond Awards pályázatára, és mind a három téma sikerrel járt:
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által alapított díjak tekintetében a WHB így újabb 3 gyémánt védjeggyel gazdagodott.
Az MMSZ tájékoztatása szerint az idei év rekordot döntött, 294 nevezést küldtek be a pályázók, ebből 101 pályázat – köztük a magyar cégé is - a megbízói oldalról érkezett. Összesen 17 alkategóriában lehetett nevezni, a legnépszerűbb 52 nevezéssel a márkaépítés kategóriája volt. A nyertes pályázatokat a véleményformáló marketingszakemberekből álló 34 tagú zsűri választotta ki.
Szikszai Zsanett, a WHB marketing vezetője lapunknak elmondta, nagyon büszkék arra, hogy ilyen erős mezőnyben és ilyen szigorú értékelési szempontok alapján 3 kategóriában is nyertek.
„Ennek köszönhetően immár 8 gyémántdíjjal rendelkezünk, ami azt is jelenti, hogy a Diamond List-en, a megbízói kategóriában a nagyon előkelő 4. helyen állunk, megelőzve olyan multicégeket, mint pl. a Rossmann, a Libri, a JYSK és a Coca-Cola”
– mutatott rá, hangsúlyozva, hogy a siker közös.
Az ünnepélyes díjátadón az elnyert díjakról szóló oklevelek mellett a Megbízói Toplista 4. helyezését méltató oklevelet is átvehette a WHB nevében a marketing vezető.
A lapunkhoz eljuttatott összegzés a három sikeres pályázatot is részletesen bemutatta. Eszerint az Egy épület két arca fotópályázat kampányának a célja az volt, hogy a nagyközönség még jobban megismerhesse a WEST HUNGÁRIA BAU Kft. által kivitelezett monumentális és látványos épületeket, valamint felhívja a figyelmet arra az alkotómunkára, amelyet a társaság az elmúlt 26 év során megvalósított.
A WHB 4 Future rovat azt tükrözi, hogy a WHB Group célul tűzte ki, hogy fenntarthatósági törekvéseivel, kezdeményezéseivel példát mutasson a vállalati szektor többi szereplőjének, valamint lakossági érintettjeinek, így a social media felületei követőinek is. „A rovat tartalmainak kidolgozása során fontos szempont volt az edukáció és a cég életével, tevékenységével kapcsolatos fontosabb információk/ momentumok megosztása követőinkkel” – emelték ki. Hozzátették, a rovat megalkotása során igyekeztek az egyes témaköröket egy könnyen érthető, de mégis edukációs jelleggel megalkotni.
A WHB Hód túra során a WHB kabalaállatára, Robin Hódra tudatosan fókuszáló marketing kommunikációs aktivitást indítottak el. Ennek középpontjában - a kabalaállat mellett - a WHB 7 ikonikus épülete állt.
A kampány lehetőséget nyújtott arra, hogy a WHB tevékenységét a korábban már megvalósult, kiemelt projektjein keresztül játékos, könnyen érthető és szerethető formában is bemutathassák a követőknek a történetek segítségével. Minden egyes túrához párosítottak egy, a West Hungária Bau Kft. által az elmúlt években kivitelezett épületet.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.
A Főmterv, az ÉKM, a KIM, a BME, a CÉH és a Market képviselői beszélgettek a podcast speciális adásában.