A barokk stílusú átkelőt mintegy 280 millió forintból újították fel.
Egy 283 millió forintos projektben a korábban balesetben megsérült bonyhádi hidat az erdőkertesi Egomax Kft. újította fel és alakította át, az átkelőt kedden adták át. Az 1783-ban épült, valószínűleg már ekkor is kétlyukú Nepomuki Szent János híd gyámszerkezete három évvel ezelőtt egy balesetben megsérült, ezért volt szükség a most elvégzett munkálatokra. A fejlesztésről legutóbb augusztusban számoltunk be.
Az állami tulajdonú Magyar Közút Nzrt. beruházásában megvalósult beruházás során a 16 méter hosszú, 3,5 méter széles, kőből készült átkelőn jelentős munkálatokat végeztek el. Miközben a Völgységi-patakon átívelő híd barokk stílusjegyeit megtartották és a névadó szent 1930-as években felállított szobrára is ügyeltek, visszabontották az elavult 12 tonnás teherbírású szerkezetet és új, 40 tonnás terhelhetőségű vázat építettek fel. Ezzel együtt monolit vasbeton-erősítést és új vasbeton támfalakat is kialakítottak.
A hídhoz csatlakozva 180 méter új aszfaltburkolat is épült, illetve a 3 év során amíg le volt zárva, a település északi határában is épült egy átkelő, így már kijárata van a városnak a 6-os útra.
A végéhez közeledik Balatonfüreden a személyhajó kikötő megközelítését szolgáló bejáró móló és vitorlás kikötő átfogó felújítása. A modernizáció során a STRABAG szakemberei egy hazánkban még újdonságnak számító amerikai partfalépítési technológiát is alkalmaztak a Balaton medrében, ezenkívül megerősítették és kiszélesítették a mólót, megújultak a közművek, valamint a vitorlás kishajó kikötő.
Huszonötezer köbméter törmelék keletkezett az állampárti időszak félkatonai szervezetének, a Munkásőrség Országos Parancsnokságának, iskolájának és a kollégiumának bontásából, amelyet a ZÁÉV végzett el. A Gellért-hegyen álló vasbeton épületek bontási hulladékait 98 százalékban újrahasznosították. A telken a tervek szerint a Mathias Corvinus Collegium új központja épülhet fel.