Egy daruzási mólót és egy szállítóutat is átadnak az A-Híd kivitelezésében a hajókarbantartó létesítményben.
Látványos uszályvontatási próbaterhelési napot tartottak a Tiszalöki Vízlépcső közvetlen szomszédságában elhelyezkedő sólyatérnél. A Tiszán üzemelő hajók javítási helyszínét biztosító sólyatér részleges felújítását az A-Híd Zrt. végzi el, az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság beruházásában.
A tervezési munkálatok során a megvalósítandó koncepciót az A-Híd által tervezett műszaki konstrukciók közül választották ki, majd a részletes kiviteli tervek kidolgozása a Vituki Hungary Kft. közreműködésével folytatódott. A kivitelezés része nyolc darab sólyapálya felújítása, valamint egy új daruzási móló és a hozzá kapcsolódó szállítóút építése is. Az elkészült nyolc pálya mellett még ugyanennyi vár felújításra.
A pályák korszerűsítése eredetileg a már meglévő pontalapokra fektetett acélgerendák cseréjéből állt volna, azonban előkészítés során a kivitelező megállapította, hogy a kiírás szerinti rekonstrukció előre nem látható okok miatt nem valósítható meg. Az időközben feltárt, gerendákat alátámasztó alaptestek teherbírása ugyanis nem volt elég a felújításra kerülő hajók terhének felvételére, bővítésük-felújításuk pedig nem volt lehetséges.
Az újjáépült pályákon négy darab sólyagerenda használatával egy maximum 184 tonna mértékadó tömegű, nem lapos fenekű hajót, vagy egy akár 500 tonnás, lapos fenekű uszályt is ki lehet húzni a vízből.
A pályák nagyobb teherbírása következtében a sólyatér a beruházás által alkalmassá válik a jégtörő hajók kiemelésére is. A műszaki megoldások a korábbinál korszerűbb és biztonságosabb tehermozgatásokat tesznek lehetővé, így a létesítmény felújított pályáin a korábban alkalmazott, gerendákon csúsztatott hajóvontatás helyett görgőkön mozgatható sólyakocsik segítségével lehet a vízi járműveket a partra vontatni.
Hét emeletes lakópark beruházása rajtol el az év végén.
Környezetbarát gyárral erősít a német ZF Chassis Modules, a Market építette fel a komplexumot.