Kiemelt üggyé nyilvánították az út építését.
Felgyorsul a 8-as számú főút Veszprémet délről elkerülő szakaszának építése. A kormány a Magyar Közlönyben megjelent rendeletében kijelentette, hogy nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű üggyé nyilvánította ezt a beruházást.
Az autósok Székesfehérvárról Veszprémbe jelenleg kétszer négysávos 8-as gyorsforgalmi úton juthatnak el, ami még a városon túl is folytatódik. A várost délről elkerülő út viszont egy rossz állapotban lévő kétszer egysávos út. Innen ágazik le a Balaton északi partjára és a Tapolcára futó út is, illetve erről közelíthető meg több ipartelep.
Az M8-as három használatban levő autópályát köt majd össze: a balatoni M7-est, a pécsi M6-ost és a kecskeméti M5-öst. A Bács-Kiskun megyei városnál pedig a most épülő, Békéscsaba felé tartó M44-es úthoz fog csatlakozni, amivel létrejön egy, a fővárostól délre húzódó kelet-nyugat irányú közlekedési csatorna. Ennek a részeként épül meg a veszprémi elkerülőút is.
Újabb stratégiai célját valósította meg a Steelvent Zrt. A cég bátonyterenyei gyárában ugyanis 2022 év második félévétől már üzemszerűen kezdik működésüket a korábban telepített, lézertechnológiával működő zártszelvény, illetve huzalfeldolgozó automata gépek. Ezek a nagypontosságú lézerek hivatottak biztosítani, hogy a cég saját tervezésű kerítés-rendszereinek és kapuinak gyártási kapacitása növekedhessen, a vevők kiszolgálása rövidebb határidőre történjen.
A túlzott hierarchiától mentes, rugalmas szerkezetre, több évtizedes szakmai rutinra és az egész országot lefedő gyártókapacitásra alapozza sikereit az EuroAszfalt Kft., amelyet ezúttal a műszaki igazgatója segítségével mutatunk be. Tompos Attila egy folyamatosan változó mátrixként látja az útépítést, amelyben szerinte igenis megteremthető a fiatalokat megszólító vonzerő.