Beemelték a Hungaroringen a főlelátó tetőszerkezetének utolsó elemét is, melyről rendkívüli videót mutatunk.
Ahogy arról a Hungaroring is beszámolt facebook-oldalán, az utolsó tetőelem is a helyére került a vadonatúj főlelátón. Az összesen 1300 tonna súlyú és 8976 négyzetméter felületű nehézszerkezet kialakítása mintegy négy hónapot vett igénybe, március közepére teljesen elkészült. Már a lefedése zajlik, szinte már csak a székeket kell majd telepíteni. Itt a kommentátorfülkék acéltartó-szerkezete is készül.
A monumentális tetőszerkezetről korábban Várnai Zoltán, a Bayer Construct Zrt. projektvezetője árult el részleteket. Összesen 21 elemből áll össze: 13 db, egyenként 53,9 tonna súlyú dupla főtartóból és 8 db 19,1 tonnás szimpla főtartóból. A tetőelemek beemelését egy olyan, 650 tonnás mobil autódaruval végezték, amelyből csak egy van Magyarországon. Különlegessége az extrém teherbíróképességében rejlik.
A Hungaroring területének felújítása a Market Építő Zrt. és a Bayer Construct Zrt. kivitelezésében zajlik. A konzorcium elkötelezett a projekt sikeres és határidőre történő befejezése mellett. Minden részletet a legmagasabb építészeti és műszaki követelményeknek megfelelően valósítanak meg, hogy a 40. Magyar Nagydíjat világszínvonalú helyszínen rendezhessék.
Egymillió forintos négyzetméterár körül tudják tartani a lakások árát Debrecen új fejlesztésében.
A végéhez közeledik Balatonfüreden a személyhajó kikötő megközelítését szolgáló bejáró móló és vitorlás kikötő átfogó felújítása. A modernizáció során a STRABAG szakemberei egy hazánkban még újdonságnak számító amerikai partfalépítési technológiát is alkalmaztak a Balaton medrében, ezenkívül megerősítették és kiszélesítették a mólót, megújultak a közművek, valamint a vitorlás kishajó kikötő.