2019.08.19, Hétfő
A Terrán Cégcsoport  regionális marketing igazgatót nevezett ki

A Terrán Cégcsoport regionális marketing igazgatót nevezett ki

2015.10.14. 04:54 - Oltyán József

2015. október 13., Budapest, Bóly – A Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. Tóth Szabolcsot nevezte ki a cégcsoport regionális marketing igazgatójává, aki így a hazai anyavállalaton kívül a teljes cégcsoportért is felel. A kinevezés azt is jelenti, hogy a TERRÁN brand integrált kommunikációját, a marketing folyamatok regionális szintre emeléséhez kötődő feladatokat mostantól az ő vezetésével irányítják Magyarországról. A közel 100 éve alapított magyar családi vállalkozás a hazai és a környező országok betoncserép piacának egyik legjelentősebb szereplője, első leányvállalatuk 2000-ben alakult a szlovákiai Farkasdon.

Hirdetés

A Terrán olyan hosszú távú, összehangolt regionális márkaépítési stratégiát dolgozott ki, aminek a segítségével a TERRÁN brand a Kárpát-medence egyik legsikeresebb, legkedveltebb márkájává válhat. Az új pozíció létrehozása fontos eleme a stratégia marketing-kommunikációs terveinek megvalósításához.

 

 „A hazai és környező országokban még eltérő súllyal van jelen a Terrán, így eltérő eszközöket, megoldásokat kell alkalmaznunk a marketingkommunikációban, de az a célunk, hogy idővel ezeket harmonizáljuk, egységesítsük. A kreatív anyagok esetében törekszünk arra, hogy egységesek legyenek a megjelenéseink, de sok esetben országspecifikus mutációkra, adaptációkra is szükség van. Azt szeretnénk, ha a vásárlók minél nagyobb köréhez jutnának el az üzeneteink határon innen és határon túl is, ám ehhez elengedhetetlenül fontos, hogy egy kézben összpontosuljanak az egyes marketingfolyamatok.” – véli Tóth Szabolcs regionális marketing igazgató.

 

Tóth Szabolcs (40 éves) a Kaposvári Agrártudományi Egyetemen végzett okleveles agrármérnökként, majd a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán szerezte meg marketingkommunikációs szakmai ismereteit. Tanulmányait követően 2000-ig kereskedelmi mérnökként dolgozott a Bóly zRt.-nél.

A Terrán regionális marketing vezetőjeként a cégcsoport külső- és belső kommunikációs feladatainak elvégzéséért, és az országonként különböző outsource partnerekkel (ügynökségekkel, stúdiókkal, kiadókkal, stb.) való kapcsolattartásért felel. Munkája során az innovációt és a hatékonyságot tekinti a legfontosabb mottójának, célja, hogy a TERRÁN márkanév rövid időn belül számos külpiacon még közismertebbé váljon. 15 éve dolgozik a vállalatnál, jelenlegi pozícióját megelőzően 2005-től irányította a Terrán magyarországi marketingjét. Nevéhez kötődik a Synus - legkönnyebb Terrán cserép - 2014. évi sikeres hazai piaci bevezetése, illetve részt vett a Synus csoportszintű bevezetési stratégiájának kidolgozásában, regionális marketing igazgatóként első feladatai közé tartozik a termék hazai és külpiaci ismertségnek további növelése, népszerűsítése. Tóth Szabolcs házas, két gyermek édesapja.

 

###

 

Terrán Tetőcserép Gyártó Kft.

Mészáros Kálmán a mai Szlovákia területén lévő Negyeden 1920-ban kezdett el betonalapú cserépgyártással foglalkozni, a család 1947-ben a dél-baranyai, régi iparos hagyományokkal rendelkező, mára várossá fejlődött Bólyon telepedett le. Itt fia, Mészáros Vilmos vitte tovább a családi tevékenységet. 1997-ben lépett be a vállalkozásba a család harmadik generációja, ezzel egy időben indult el a gyors technológiai fejlődés is, mára a Terrán Kft. komplett tetőfedési rendszereivel és kiváló minőségű termékeivel Európa egyik legmodernebb betoncserép gyártójává nőtte ki magát. A családi tradíciókra épülő cégnél alapvető követelmény a kutató-fejlesztő munka és a magas minőség iránti elkötelezettség. A vállalat Magyarországon kettő (Bólyon, Kunszentmiklóson), Szlovákiában egy gyárat működtet, a cégcsoport 2014-es árbevétele meghaladta a 7 milliárd forintot, az alkalmazottak száma 180 fő, Horvátországban, Romániában (Erdély), Szlovákiában és Szerbiában vannak leányvállalataik.

A cég számos elismerést is magáénak tudhat: 2003 tavaszán Construma Nagydíj, idén újra Construma díjat nyertek, 2005-ben BNV Nagydíj, 2010-ben Business Superbrands, 2013-ban Magyar Termék Nagydíj és MagyarBrands díj – ez utóbbit 2014-ben és 2015-ben is elnyerték, illetve 2014-es év legsikeresebb üzleti márkája lett a TERRÁN.

Terrán Tetőcserép Gyártó Kft.Iparági hírek

Hírlevél

Hirdetés

Hirdetés