A NIF keresi a mérnöki tervezőt mintegy 9,5 kilométernyi gyorsforgalmi út és egy drégelypalánki pihenőhely engedélyes dokumentációjának elkészítésére.
Több, mint másfél éve már, hogy beszámoltunk a 2x2 sávos M2-es autóút átadásáról, mely a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában a Strabag Építő Kft.-Strabag AG konzorcium kivitelezésében készült el mintegy 19,6 kilométer hosszan.
Mindez azért vált most újra aktuálissá, mert a NIF Vác és a Hont-Parassapuszta északi országhatár közti hosszú távú 2x2 sávú M2-es projektjének I. részeként írta ki egy kisebb, kevesebb, mint 10 kilométer hosszú szakasz, a rétsági elkerülő engedélyezési és kiviteli terveinek elkészítésére a mérnöki tervezői pályázatot.
A projektben most így Nőtincs és Rétság-észak között mintegy 9,5 kilométer 2x2 sávos, fizikai elválasztással kiépülő út kialakításának engedélyeztetésére és megtervezésére keresik a mérnököket.
Az elnevezések alapján az M2-es majdani határig tartó kiegészítésének első elemeként megépülő elkerülő 5 völgyhíddal (330m, 1205 m, 445 m, 450 m, 420 m hosszban) készül el.
Emellett többek között
tervei is elkészülnek majd.
A szintén ugyanebben a közbeszerzési kiírásban egy külön alprojektben az északon, a határ közelében fekvő Drégelypalánknál egy komplex pihenőhely engedélyezési dokumentációjának elkészítésére és tervezésére is keresik a vállalkozót.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.