Teljes fénypróbát tartottak a hamarosan átadásra kerülő stadionban, a látvány magáért beszél.
Ahogyan egyre közelebb kerül a Puskás Aréna az átadáshoz, úgy egyre látványosabb is lesz mind kinézetében, mind pedig funkcióiban is. Az aréna Facebook-oldalán a hétvégén drónos felvételeket tettek közzé a stadion új, látványos fénypróbájáról, melynek során a nemzeti piros-fehér-zöld színeket öltötte magára az épület. Hozzátették: már a füvesítés zajlik és szinte az összes szék is a helyére került a Puskásban.
Az óriásfejlesztés generálkivitelezői munkáit a Magyar Építő Zrt. és a ZÁÉV Zrt. látja el. A kivitelezés során a szerkezetépítés feladatait a West Hungária Bau Kft. és az Épkar Zrt. oldotta meg, az acélszerkezetet pedig a KÉSZ Ipari Gyártó Kft. készítette és szerelte.
A két generálkivitelező mellett a projektben a műszaki ellenőri feladatokat az Óbuda Group és a Főber Zrt. látja el.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Első ízben adták át Kőbánya Építészeti Díját, ahol többek között a Market Építő Zrt. által kivitelezett Bosch Budapest Innovációs Kampusz is dicséretben részesült.