A Hűvösvölgyi út melletti P+R parkolóban az átépítéssel és a bővítéssel két egymás melletti helyszínen egyidejűleg 109 autó tud parkolni.
Használatba vehették az autósok a főváros II. kerületében az Akadémia park melletti megújult P+R parkolót, amely további parkolóhelyekkel bővült - derül ki a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) közleményéből.
A nettó 307 millió forintból megvalósult fejlesztést a HE-DO Kft. kivitelezte.
A külső városrészekből és az agglomerációból autóval érkezők innen a közösségi közlekedés járataival - az 56-os és a 61-es villamossal -, illetve kerékpárúton juthatnak be a legkönnyebben a belvárosba - olvasható a közleményben.
A június 15-én megkezdett kivitelezés során a korábban 76 férőhelyes parkoló 85 férőhelyesre bővült, továbbá egy új, 24 férőhelyes parkoló is épült.
Ezzel a fejlesztéssel Budapesten összesen mintegy 5730 kijelölt P+R parkolóhelyet használhatnak az autósok.
A Hűvösvölgyi út melletti P+R parkolóban az átépítéssel és a bővítéssel két egymás melletti helyszínen egyidejűleg 109 autó tud parkolni. A területen mozgáskorlátozottak számára kialakított parkolóhelyek is rendelkezésre állnak.
A BKK közleménye szerint a P+R parkolót körülvevő értékes idős fák megóvása érdekében a parkolóhelyeket vízáteresztő pályaszerkezettel és térkővel burkolták, a köztük lévő zöld szigetekbe pedig 18 facsemetét és 560 cserjét telepítettek.
A projekt részeként felújították a járdát, korszerűsítették a közműveket, a közvilágítást, és térfigyelő kamerákat telepítettek.
A SWIETELSKY Magyarország több mint három évtizede építi és formálja hazánk infrastruktúráját. A vállalat út-és magasépítési beruházásai mellett kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelmi és vízépítési feladatokra, valamint a hulladékgazdálkodási rendszerek megvalósítására. Interjúnkban a szakterületek szakértőivel, felelős vezetőivel beszélgettünk.
Az ÉVOSZ Média Tagozata 2023 után ismét felmérte az építőipari vállalkozások kommunikációs gyakorlatát. A felmérésben nagyrészt közepes és nagy vállalatok vettek részt. Idén a kérdőív kitért a HR-el való együttműködésre, a versenytársfigyelésre, valamint a vállalatok közötti (B2B) és a lakossági (B2C) kommunikációra is.