Várhatóan újabb rekordot dönt a régió legnagyobb építőipari és otthonteremtési szakkiállítása, ahol hétközben szakmai programok zajlanak, hétvégén pedig az építkező-felújító nagyközönséget várják.
Április 5. és 9. között rendezik meg a Construma építőipari és otthonteremtési szakkiállítást Budapesten, a Hungexpo vásárközpontban. Jövő szerdától hat pavilonban több mint 20 ezer négyzetméteren 17 ország csaknem 700 kiállítója várja az érdeklődőket, a rendezvény programjai a honlapján érhetők el.
Ganczer Gábor, a Hungexpo Zrt. vezérigazgatója az eseményt beharangozó sajtótájékoztatón kiemelte: a 36. Construmára minden eddiginél több látogatót várnak, legalább 60 ezer vendégre számítanak a szervezők. A vezérigazgató a Construmát a kelet-közép-európai régió legjelentősebb építőipari szakkiállításának nevezte.
Az első három napon szakmai programok zajlanak, középpontba állítva az ágazati munkaerő problémát, hétvégén pedig az építkező-felújító nagyközönséget várják. A Construma otthonteremtési kiállítási csokor az építőipar mellett a lakberendezés és a dizájn, a kerttervezés, kertépítés, és a fűtés, szellőztetés, klíma, megújuló energia témákból áll össze.
Szalai Levente a kiállítás igazgatója közölte: a látogatók 75 százaléka szakmai látogató. Idén vállalták a szakmák népszerűsítését, a tetőfedő, fűtésszerelő, kőműves, burkoló, vagy díszkertész szakmákban, szakoktatók szakiskolai és egyetemi csoportokat hoznak a kiállításra, akiknek külön programokat szerveznek.
Végváriné Henter Lilla, az Agrármarketing Centrum (AMC) szakmai titkára arról számolt be, hogy a Magyar Díszkertészek Szövetségével közösen 200 négyzetméteres mintakertet építenek, ahol 600 kora tavasszal virágzó cserjét, 10-féle fát, és több mint 100 egynyári növényt mutatnak be.
A Construma idei partnerországa India, az ország két pavilonjában több mint 300 négyzetméteren jelenik meg. India mellett Ausztria, Csehország, Kína, és Taiwan is bemutatkozásra készül.
A kiállításon a Randstad humán erőforrás tanácsadó állásbörzét is szervez, ahol nem csak állásajánlatokkal, hanem tájékoztatással, előadásokkal is készülnek önéletrajzírás vagy állásinterjú témákban.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.