A Marcal-folyó és a Torna-patak fölött is lecserélik a régi hidat Veszprém megyében.
A vasúthálózati szűk keresztmetszetek megszüntetése érdekében hajt végre beruházást a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A projekt köszbeszerzési értesítőjéből kiderül, a nyertes A-Híd Zrt. feladata a Hídrekonstrukciós program I/2. ütemének kivitelezése lesz.
A szerződéses értéke szerint nettó 820,99 millió forintos (vagyis bruttó 1,042 milliárdos) fejlesztésben zúzottkő felépítményű, normál nyomtávolságú vasúti pályák hídjainak rekonstrukcióját kell elvégezni.
A hirdetmény az alábbi három hidat jelöli meg a projektben.
Mindhárom projektben vágányszakasz elbontása és visszaépítése, síncsere, vágányszabályozás is a feladatok közé került. A híd- és kapcsolódó vasútépítési feladatok elvégzéséhez vágányzár tartása szükséges.
A generálkivitelező Duna Aszfalt Zrt. és a tervező CÉH Zrt. különleges mérnöki teljesítményét ismerte el az Acélszerkezeti Szövetség.
Egy útszakasz, ami többet tud a forgalomról, mint a sofőrök – és adatban beszél. Az M1–M7 autópálya budaörsi szakaszán zajló fejlesztés során a Magyar Közút és a BME közösen építik ki további ipari partnerekkel együttműködésben azt a digitális infrastruktúrát, amely valós időben képes érzékelni, értelmezni és modellezni a közlekedést.