A többek közt az ország egyik legjobb focicsapatát és két kézilabdacsapatot is támogató WHB a Fitparádéban és a Lupa-tó körüli futóversenyben is főszerepet vállalt.
A West Hungária Bau Kft. életében fontos szerepet tölt be a sport. Ezt bizonyítja a hétvégén rendezett Fitparádé, ahol a vállalat szponzorációs standdal képviseltette magát, illetve a szombati Lupa-tavi futás, amelyen 8 munkatárs mérettette meg magát.
A kétnapos Fitparádé az edzőtermi sportok világához kapcsolódó esemény, ahol találkoznak a magyar és nemzetközi fitnesz és testépítő világ amatőr és profi versenyzői. A budapesti Europa Event Centerben a látogatók aktív részesei lehettek a rendezvénynek, kipróbálhatták a sporteszközöket, a sportágakat, és belekóstolhattak a sportos, egészséges életérzésbe.
A Fitparádé szombati napján a WHB részéről Galambos Gabriella marketing asszisztens adott át díjakat az alábbi kategóriákban:
A Fitparádéval párhuzamosan zajlott a másodszor megrendezett LUPA Beach RUN a Lupa-tó körül. A futóversenyen közel 700-an indultak, de a szervezőkkel, kísérőkkel együtt körülbelül 1000 ember vett részt az eseményen. A WHB 8 kollégája állt rajthoz és ért célt különböző távokon.
Rajtuk kívül Kósa Margó, Pákozdi Ferenc és Pardi Kristóf is eredményesen szerepelt.
„A sport nagyban hozzájárul az egészséges életmódhoz és az egészségmegőrzéshez, amely most a járvány idején különösen fontos. A fizikai erőnlét mellett a mentális egészséget is segíti a rendszeres mozgás, és ez szintén sokat jelent a mindennapi munkavégzés során”
– mondta el lapunk érdeklődésére Váczi Vivien, a WHB támogatásokért és szponzorációkért felelős szakreferense.
Az építőipari cég régóta nagy figyelmet fordít a hazai sport támogatására. A támogatottak között szerepel egyebek mellett
„Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a sporton keresztül minél több eseményen, fórumon tudjuk népszerűsíteni az egészséges életmódot, ezért a WHB Group szponzorációs politikáját tudatosan úgy alakítottuk ki, hogy a sportnak mindig kiemelt helye legyen benne”
– emelte ki a szakreferens. Ezt támasztja alá a múlt hétvégén rendezett Magasépítő Kupa is, amelyen szintén jelen volt a vállalat egyik csapata.
Első ízben rendezik meg az Év Építőipari Marketingkommunikációs Eseményét, amelynek egyik fő célja követ dobni az állóvízbe.
A meghatározó piaci szereplőként ismert cég 15 százalékos értékesítésemelkedésről számolt be. A téglák forgalma közel másfélszeresére nőtt és ez még csak nem is a legerőteljesebb lendülettel emelkedő mutató.