A magyar magasépítő saját dolgozói közt szervezett gyűjtéssel és a forrásai átcsoportosításával mutat példát a rendkívüli helyzetben.
A megszokott céges karácsonyi ajándékok helyett e-mailt küldött partnereinek a Market Építő Zrt. - derült ki a vállalat közleményéből. A magyar építőipari társaság a karácsonyi üdvözlet mellett arról tájékoztatta partnereit, hogy a céges ajándékokra szánt összeget az egészségügyi dolgozók támogatására fordítja, egyben javasolta partnereinek, ők is hasonlóan járjanak el. "A jótékonysági összefogás a Market-csoporton belül ugyanis eredményesnek bizonyul, és a cég abban bízik, hogy partnereivel közösen ez még hatásosabb lesz" - áll a beszámolóban.
A vállalat pár napja zárta saját, idei évben már másodszor megszervezett munkatársi adománygyűjtő kampányát.
A kollégák önkéntes felajánlásait a cég a tavaszi gyűjtéshez hasonlóan ezúttal is megduplázta, így összesen 21,5 millió forintot utalt át Szent László Kórház Alapítványa számára, mely szervezet az ott dolgozók megsegítésére fogja az összeget felhasználni. Az Alapítványt ugyanezen módon támogatta már az építőipari cég, az első, májusi összefogáskor összesen 17, 4 millió forinttal.
A Market a koronavírus első hullámakor összesen több mint 30 millió forint értékben nyújtott támogatást. Ennek keretében hat kórházi ágyat vásárolt a Semmelweis Egyetem Pulmonológiai Klinikájának, két váladékszívót és vérmelegítő készüléket vett a Bajcsy-Zsilinszky Kórház számára.
Mindezek mellett pénzösszeggel támogatta a tömeges lélegeztetőgép kifejlesztési folyamatát, és pénzadománnyal segítette a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet munkáját, a családok átmeneti otthonainak működését, valamint munkatársi gyűjtést is szervezett.
Ezen felül a vállalatcsoport saját költségén, húsz kórteremben építette ki a lélegeztetőgépekhez szükséges oxigénvezetékeket a Budapesti Szent Ferenc Kórházban.
A koronavírus elleni védekezést segítő intézkedések összértéke így már meghaladja az 50 millió forintot.
A közlemény hangsúlyozza, a Marketnél rendszeresek a támogatások, a jószolgálati akciók. Ezek jellemzően a kortárs művészet, a sport, a jótékonysági szervezetek köré csoportosulnak, melyeket a széleskörű társadalmi összefogást igénylő ügyek segítése egészít ki, immár 25 éve.
A vállalatot idei évben az Év Felelős Széchenyi Üzleti Vállalkozása 2020-díjjal tüntették ki, amelynek értékelési szempontjai között a felelős üzleti magatartás, a széleskörű támogatási rendszer is szerepelt.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.