Márkaépítési folyamatának következő lépéseként megújította kommunikációs és marketing osztályát a DVM group.
Új kommunikációs és marketing igazgatót nevezett ki a DVM group - derült ki az integrált építészeti és építőipari szolgáltatásokat nyújtó vállalat közleményéből. A beszámoló szerint a cég a márkaépítési folyamatának következő lépéseként újította meg kommunikációs és marketing osztályát. Ennek fontos elemeként nevezte ki Vámosi Attilát új kommunikációs és marketing igazgatóként Massányi Tibor, a cég ügyvezető partnere.
"Az új igazgató hatéves építőiparban szerzett tapasztalatát adja hozzá a társaság tudásbázisához"
- fogalmaz a közlemény, amely szerint a DVM group az idei évet már egy új cégstratégia mentén kezdte meg: ebben meghatározó szerep jut a kommunikációs területnek is.
Massányi Tibor a vállalat fő sarokpontjait hangsúlyozva kiemelte, a dinamikusan fejlődő építőipari környezetben az integrált szolgáltatásoké a jövő. "Éppen ezért a vállalati struktúrát – ezzel együtt a kommunikációs területet – is úgy alakítjuk ki, hogy ennek szolgálatában álljon.
A cég már nem csak kiszolgáló apparátusként tekint erre a területre, hanem az üzletszerzés meghatározó elemeként."
A közleményből az is kiderül, hogy a DVM group integrált építészeti és építőipari szolgáltatásokat nyújt már több mint 26 éve Magyarországon. A budapesti prémium irodák, szállodák és luxus lakóingatlanok tervezésében és megvalósításában jelentős piaci szerepe van. A társaság többek közt a Budapesten francia reneszánsz és neogótikus stílusban épült Drechsler-palota modernizálását kivitelezi.
Értékesíti a Lindab a profil termékekkel foglalkozó üzletágát. A vállalat tájékoztatása szerint egy olyan magyar cég vásárolja meg a tetők, falpanelek és ereszcsatorna rendszerek gyártásával, raktározásával és értékesítését végző egységét, amely a ROVA-SK a.s. leányvállalata.
Közel 50 millió forintnyi értékben adományozott műszaki cikkeket az árvízkárosultaknak a Duna Group, amivel félezer ember életkörülményein javítottak.