Márkaépítési folyamatának következő lépéseként megújította kommunikációs és marketing osztályát a DVM group.
Új kommunikációs és marketing igazgatót nevezett ki a DVM group - derült ki az integrált építészeti és építőipari szolgáltatásokat nyújtó vállalat közleményéből. A beszámoló szerint a cég a márkaépítési folyamatának következő lépéseként újította meg kommunikációs és marketing osztályát. Ennek fontos elemeként nevezte ki Vámosi Attilát új kommunikációs és marketing igazgatóként Massányi Tibor, a cég ügyvezető partnere.
"Az új igazgató hatéves építőiparban szerzett tapasztalatát adja hozzá a társaság tudásbázisához"
- fogalmaz a közlemény, amely szerint a DVM group az idei évet már egy új cégstratégia mentén kezdte meg: ebben meghatározó szerep jut a kommunikációs területnek is.
Massányi Tibor a vállalat fő sarokpontjait hangsúlyozva kiemelte, a dinamikusan fejlődő építőipari környezetben az integrált szolgáltatásoké a jövő. "Éppen ezért a vállalati struktúrát – ezzel együtt a kommunikációs területet – is úgy alakítjuk ki, hogy ennek szolgálatában álljon.
A cég már nem csak kiszolgáló apparátusként tekint erre a területre, hanem az üzletszerzés meghatározó elemeként."
A közleményből az is kiderül, hogy a DVM group integrált építészeti és építőipari szolgáltatásokat nyújt már több mint 26 éve Magyarországon. A budapesti prémium irodák, szállodák és luxus lakóingatlanok tervezésében és megvalósításában jelentős piaci szerepe van. A társaság többek közt a Budapesten francia reneszánsz és neogótikus stílusban épült Drechsler-palota modernizálását kivitelezi.
A londoni Big Ben, a dublini Szent Patrik katedrális, az egri és az esztergomi bazilikák, a Mol Campus – csak néhány épület a sok ezerből, amelyet világszerte az ötven évvel ezelőtt kifejlesztett Layher Allround modulállvány-rendszerek segítségével újítottak fel, építettek meg.
A magyar cég rendelésállománya a kapacitása jelentős hányadát leköti a következő évre.