A Wienerberger nyereményjátékában Porotherm téglatermékeket és Tondach kerámia tetőcserepeket használó kivitelezők vehettek részt.
Gazdára talált a Wienerberger Magyarország lojalitás programjának fődíja, egy Renault Master. A nyereményt május 25-én vehette át a szerencsés nyertes egy budakalászi autószalonban.
A kisteherautó kulcsát Potos János, a Wienerberger Zrt. értékesítésért és marketingért felelős igazgatósági tagja adta át, aki ismertette:
„A Wienerberger Zrt. 2021 áprilisában nagyszabású promóciót hirdetett meg azon kivitelező és tetőfedő partnerei részére, akik a kampányidőszakban aktívan használták a Porotherm téglatermékeket, valamint a Tondach kerámia tetőcserepeket.”
A programban a kivitelezőknek a téglákról szállítólevelet kellett feltölteniük, és az év során negyedévente külön nyereményekért folyó játékokban is részt vettek, ahol Boombox hangszórót, robotporszívót, hasonló műszaki cikkeket is nyerhettek.
Több mint 1.000 szakember vett részt a versenyben. A játék fődíja − együttműködésben a Renault Hungáriával − egy Renault Master duplakabinos, platós kisteherautó volt, melynek sorsolására 2022. április 12-én került sor a Wienerberger székházában, közjegyző előtt.
Az eseményt követően Potos János lapunknak elmondta:
„A főnyereményt a szakmai célcsoporttal konzultálva, alapos előkészítés után úgy határoztuk meg, hogy az valóban olyan autó legyen, ami a kivitelezők napi munkájához nyújt segítséget, és a kivitelezésben jól használható. Így esett a választás a Renault modelljére.”
„A Wienerberger stratégiájában nagyon fontos szerepet tölt be a kis családi vállalkozások motiválása. A programunk célja az volt, hogy olyan eszközöket adjunk számukra, melyekkel a napi munkájukat egyszerűbbé tudjuk tenni. A vevői elégedettség számunkra kiemelten fontos, ezért napi kapcsolatban állunk a kis- és középvállalkozásokkal, továbbá eszközökkel, szerszámokkal és szaktanácsadással is igyekszünk a mindennapi munkavégzésüket egyszerűbbé tenni”
– fűzte hozzá.
A Wienerberger folyamatosan fejleszti termékeit és szolgáltatásait annak érdekében, hogy megfeleljen az építőipar területén jelentkező kihívásoknak. A piac jelenlegi helyzetére térve a vezető kifejtette:
„A Wienerberger esetében három brandről beszélhetünk: a Porotherm, a téglapiac, a Tondach, a tetőpiac, a Semmelrock a térburkolat-piac része. Minden egyes piaci szegmensnek megvan a maga karakterisztikája, azonban, ha röviden szeretném idén ezt a hármat jellemezni, akkor azt mondanám, hogy a kormányzati ösztönzőknek köszönhetően eddig jól alakul az idei év. Reményeink szerint az idén kifutó ösztönzők változatlan vagy valamilyen más formában a jövőben is élni fognak.
Sok a bizonytalanság a jövőre nézve, itt most az alapanyagellátásra, az orosz-ukrán háborúra, energiaügyi kérdésekre gondolok. Mi viszont bizakodóak vagyunk: új termékeket fejlesztünk, új technológiákat hozunk a piacra, és ezzel mind a három termékvonal meg tudja tartani a vezető pozícióját.”
A sorsoláson Farkas Csaba, tetőfedő lett a nyereményjáték és a kisteherautó nyertese, aki kérdéseinkre elmondta: „2005 óta, 17 éve dolgozom Tondach termékekkel. Előnyeikként mindenképp kiemelném, hogy könnyen beépíthetőek, egyszerű velük dolgozni, és természetesen nagyon magas minőséget képviselnek. Beszerzésük a jelenlegi építőipari helyzetben is gyors átfutású. Általában én szoktam ajánlani az építtetőknek, hogy Tondach termékekkel dolgozzunk, és a visszajelzések alapján nagyon kedvelik őket.”
„Jelenleg egy régebbi típusú, erősen igénybevett platós kisteherautót használok, így az új autónak már megvan a funkciója. Nagyon hasznos segítség ez most számomra. Szerencsére rengeteg munkám van, szeptember végéig rengeteg megrendelést kell teljesítenünk a kis csapatommal együttműködésben”
– fűzte hozzá végül Farkas Csaba.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.
A Főmterv, az ÉKM, a KIM, a BME, a CÉH és a Market képviselői beszélgettek a podcast speciális adásában.