Idén a Merkbau Zrt. is csatlakozott a Három Királyfi, Három Királylány évente megrendezett #mutiholdolgozol akciónapjaihoz, amely során a legkisebbeknek is alkalmuk volt megismerkedni a több mint 30 éves magyar vállalat működésével és mindennapjaival.
Idén is megrendezték a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom által szervezett Muti, hol dolgozol! elnevezésű akciót: a mozgalom célja, hogy a nyílt napok alkalmával játékos formában nyerhessenek betekintést a munka világába a jövő munkavállalói, a gyerekek.
A Mozgalom idén tíz éves Balansz Programja első alkalommal 2019-ben hirdette meg a cégeknek a #mutiholdolgozol felhívást, amely során a cégeknek évről évre alkalmuk nyílik megmutatni a legkisebbek számára, hogy a szülők, nagyszülők hol dolgoznak, mivel foglalkoznak, vagy hogyan telnek a mindennapjaik a felnőttek világában.
A kezdeményezést azóta is nagy érdeklődés övezi, így az idei mozgalomban is számos különböző hazai szektorban tevékenykedő vállalat vett részt. A csatlakozók közé sorolhatunk többek között irodai, gyártási és kereskedelmi környezetből érkezőket, ingatlanfejlesztési, média- és vendéglátóipari cégeket, illetve építőipari vállalatokat is, köztük a Merkbau Zrt., aki az ötletgazda Kovács-Merényi Judit, CSR-felelős szervezésével, ugyancsak színes programokkal várta a munkavállalók gyerekeit kiskunhalasi székhelyükön.
Az élményekről a Merkbau munkatársai egy nem mindennapi videót is közzétettek:
Knáb Anita, a vállalat HR vezetője a nap végén egy interjút is készített, az interjúalanyok pedig nem mások, mint a gyerekek voltak, akik örömmel számoltak be az izgalmas és változatos programokról.
Az esemény nem csupán egy szokványos családi nap volt, hanem egyfajta játékos élményszerzés, ahol az egyes pozíciókkal, a munkahelyi környezettel, vagy akár a munkagépek működésével is megismerkedhettek a gyerekek.
A programok célja a fent felsoroltakon felül egyrészt, hogy ezen a napon megoldódott a nyári szünetet töltő gyerekek felügyelete, másrészt jelentős közösségépítési szerepet is betöltött: nem egy telefonszámcsere történt, így új barátságok is kezdődtek – számolt be róla Torma Szabolcs, a Merkbau marketing- és PR-vezetője.
Az élménynapon 25 gyerek vett részt, Torma Szabolcs pedig az élményeiket illetően azt is megosztotta lapunkkal, hogy a fiatalok úgy vélekedtek az eseményről, hogy ez volt életük eddigi legjobb napja, és alig várják a következő ilyen alkalmat és a tábort. Kiemelte,
„Az esemény sikerét az is bizonyítja, hogy a pozitív élményeknek köszönhetően több gyerek is a Merkbaunál képzeli el a jövőjét, továbbá még a mai napig emlegetik azt is, hogy a felügyelet alatt mennyire jól érezték magukat Gärtner Lászlóval, a környezet- és munkavédelmi munkatársunkkal.”
A videóból az is kiderült, hogy a gyerekek számos izgalmas helyszínt látogattak meg a nap folyamán. A fiataloknak alkalmuk volt körbejárni a kiskunhalasi újHáz Centrumban található Merkbau Zrt. Építő Centerét, vagy akár megnézhették a Merkbau CLT technológiával épült kiskunhalasi mintaházát is.
A gyerekek mindemellett arról is beszámoltak, hogy kedvenc élményeik között megismerhették a betonacél hajlító üzem működését, kipróbálhatták a targoncát, de volt köztük olyan is, akinek az interjú tetszett a legjobban.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.