A Market Építő Zrt. új beszerzési források felkutatásával és helyettesítő termékek alkalmazásával vészelte át az alapanyaghiányt.
A Market Építő Zrt. árbevétele az első félévben 5 százalékkal meghaladta az üzleti tervben kitűzött célt, és elérte a 139,759 milliárd forintot. A magasépítéssel foglalkozó társaság adózott eredménye pedig 17,252 milliárd forint volt az év első hat hónapjában - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján augusztus 11-én.
Kiemelték, a Market Építő Zrt.-nek az első fél évben sikerült kezelni az ukrajnai konfliktus hatásait. Új beszerzési források felkutatásával és helyettesítő termékek alkalmazásával vészelte át az alapanyaghiányt.
Az innovációknak, így például a betonelem előregyártó üzem bővítésének köszönhetően csökkenteni tudják az élőmunkaigényt.
A Market piacvezető szerepe 2021-ben is erősödött – adta hírül a magyar tulajdonú magasépítő vállalat májusi közleményében. A tavalyi év legfőbb pénzügyi mutatóit tartalmazó összegzés rámutat: a Market Építő Zrt. kiemelkedően magas, 289 milliárd forintos forgalmat realizált 2021-ben.
A rendelésállománynak megfelelően 2022-ben 5 százalék körüli árbevétel-növekedést várnak a 2021-ben elért 289,020 milliárd forint után. Jelezték: az alapanyagárak növekedése miatt ugyanakkor gyengébb eredményhányadot várnak a tavaly elért 36,539 milliárd forint adózott eredményhez viszonyítva.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.