A nagyobb gyermekek kívánságára idén nyáron már „ottalvós” tábort is szervezett a cég.
Idén nyáron harmadik alkalommal táboroztatta dolgozóinak gyermekeit a Mapei Kft. Az építési anyagokat gyártó élvonalbeli vállalat felismerte: komoly nehézség a dolgozó szülőknek a gyermekfelügyelet megoldása a nyári szünetben. A táborokat nagyon szeretik a gyerekek, a szülők válláról pedig jelentős terhet vesz le, hogy biztonságban tudhatják gyermeküket a szünidő egy részében – olvasható a cég közleményében.
„Nyáron három hét tábort szerveztünk a dolgozók gyerekei számára, melyen 50 gyerek vett részt. Ebből két hét volt napközis tábor, egy hét pedig ottalvós. Utóbbit a nagyobb gyerekek kérték, az ő kívánságukra valósult meg, mert az előző években szoros barátságok alakultak ki a tábor alatt. Az ottalvás ma még csak a nagyobb, 11 év feletti gyerekeknek érhető el”
– ismertette Markovich Béla a Mapei Kft. ügyvezetője.
A napközis turnusok helyszínéül a zsámbéki Hotel Szépia & Art Hotel szolgált, míg az ottalvós tábornak a vérteslovasi Erdei Iskola és Szabadidőpark adott otthont.
A gyerekek a szüleikkel együtt mentek reggel „munkába”. Míg a szülők dolgoznak, a gyerekek busszal utaztak a táborba, ahol szakképzett pedagógusok, egész napos játékkal és képességfejlesztő programokkal várják őket. A nap végén pedig együtt mennek haza. A szolgáltatás mind a sóskúti gyár, mind pedig a budaörsi cégközpont dolgozóinak elérhető.
A Mapei Kft. dolgozóinak szervezett nyári táborról egy kisfilm is készült.
Markovich Béla szerint a munkáltatóknak törődnie kell a dolgozók jóllétével. Ennek érdekében tudatosan keresni kell, hogy a vállalat miben segíthet a munkatársaknak, akár a magánéleti kihívások megoldásában. Ha a gyerekek nyári szünidei felügyeletében kell a munkatársaknak segítség, akkor abban kell segíteni. Ez mindenki számára előnyös, hiszen a gyerekek jól érzik magukat, és a szülő is nyugodtan tud dolgozni. A szakember úgy véli, ennek a felfogásnak és az ilyen programoknak köszönhető, hogy a Mapei Kft.-nél tartósan rendkívül alacsony a fluktuáció.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.
A Főmterv, az ÉKM, a KIM, a BME, a CÉH és a Market képviselői beszélgettek a podcast speciális adásában.