Nagy érdeklődés övezte a zsalurendszerek gyártóját a világ legnagyobb építőipari szakkiállításán.
52 éve vesz részt a Meva Zsalurendszerek Zrt. a Baumán, az Építőgépek, Építőanyag Gépek, Bányászati Gépek, Építőgépjárművek és Építőipari Berendezések Nemzetközi Szakkiállításán.
A világ legnagyobb építőipari vásáraként számon tartott hét napos eseményt háromévente rendezik meg Münchenben. Idén október 24-30. között zajlott.
A Meva, mint 1970-óta minden Bauma-n, most is bemutatta termékeit, idén Magyarországról kb. 85 cég mintegy 150 kollégája látogatta meg regisztráltan a standjukat.
Mint Botta-Dukát Mihály, a cég ügyvezetője lapunknak elmondta:
„Elégedettséggel tölt el minket, hogy a dinamikusan növekvő árbevételünk, piaci részesedésünk mellett még mindig nagyon sok cégnek és szakembernek tudunk újdonságainkkal, az általunk kínált legmagasabb műszaki tartalmunkkal meglepetést okozni. Ezt az idei vásáron kapott visszajelzések is megerősítették, amelyeket a jó hangulatú, kötetlen tárlatvezetést követő beszélgetéseken kaptunk. Többen is megjegyezték, hogy a vásár forgatagában a Meva a béke szigete volt sok megfáradt látogatónak.”
A MEVA magyarországi leányvállalatától 13 fő vett részt a szakkiállításon.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.
A Főmterv, az ÉKM, a KIM, a BME, a CÉH és a Market képviselői beszélgettek a podcast speciális adásában.