A meghatározó piaci szereplőként ismert cég 15 százalékos értékesítésemelkedésről számolt be. A téglák forgalma közel másfélszeresére nőtt és ez még csak nem is a legerőteljesebb lendülettel emelkedő mutató.
Februárban 15 hónap után először növekedett az építőanyagértékesítés volumene éves alapon, szinte az összes árucsoportban pozitív irányba fordultak a mutatók - tájékoztattott az Újház Zrt.
A magyar tulajdonú építőanyag-kereskedelmi hálózat saját adatai alapján arról számolt be, hogy a múlt hónapban az összes eladott építőanyag mennyisége 14,9 százalékkal nőtt, míg a tavalyi utolsó negyedévben a piac még ötödével (21 százalék) zsugorodott.
A szerkezetépítési szegmensben a forgalom februárban 27,7 százalékkal növekedett, a téglák forgalma 44,9 százalékkal, a beton zsalukövek forgalma 69 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához viszonyítva - közölték.
A fő termékcsoportok közül kizárólag a szárazépítészetnél (jellemzően gipszkarton és tartozékai) volt visszaesés.
Az Újház Zrt. átlagosan 20 százalékos növekedést regisztrált a hőszigetelő anyagok forgalmában. A társaság elnöke, Juhász Attila az adatokat értékelve elmondta, hogy
ez a termékcsoport annak ellenére növekedett, hogy sokan kivártak egy esetleges állami energiahatékonysági program elindítására számítva.
Nem szabad túlértékelni egyetlen hónap adatait, így most még nem beszélhetünk egyértelmű trendfordulóról, de több tényező is azt mutatja, hogy elkezdődött a kilábalás - tette hozzá.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.