Hét hónap alatt befejeződött a múzeum bontása, mely a Liget Budapest projekt keretében 2018-ra újjászületik.
A Közlekedési Múzeum régi épületét a Városliget Ingatlanfejlesztő Zrt. megbízásából 2016 júniusában kezdte bontani a budapesti Bont-Tör Építőipari Zrt. Novemberre lezajlott az azbesztmentesítés, februárra pedig teljesen befejeződött a bontás, melynek költsége nettó 198,3 millió forint volt. Mostantól az építkezéssel folytatódhat a munka.
A Liget Budapest projekt keretében alapjaiban születik újjá a múzeum: új épülete az eddiginél kisebb helyet foglal majd el, a bővítés a föld alatt történik, az eddigi 20 méter széles aszfaltozott parkoló helyén pedig zöldfelületet hoznak létre.
Célegyenesbe fordult az Épkar a Manóliget (korábban Rozsnyói utcai) bölcsőde építésével.
Az Árpád híd a főváros legnagyobb forgalmú Duna-hídja, naponta átlagosan mintegy 150 ezer jármű halad át rajta. Az átkelő cserére szoruló dilatációs rendszerét a Colas szakemberei a nyári szünetben, a forgalom folyamatos fenntartása mellett, éjjeli munkavégzéssel cserélték ki. Megmutatjuk, mi történt a IX. pillérnél míg megpihent a város!