Három trolibuszjárat felső vezetékét, valamint egy vízvezetéket is át kell helyezni rövid időn belül. A munkát a Városligeti Színház, a Dózsa György úti mélygarázs és a Néprajzi Múzeum építése indokolja.
A Liget Budapest projekt építkezései trolivezeték- és közműátépítést vonnak maguk után: a Dózsa György út mellett épül meg egy mélygarázs, a Városligeti Színház és a Néprajzi Múzeum, így ezeket az építési helyeket fel kell szabadítani. Az átépítés a Liget Budapest Projekthez hasonlóan a Városliget Ingatlanfejlesztő Zrt. beruházásában történik, a kivitelezést pedig nettó 1,3 milliárd forintból a Colas Alterra Zrt. végzi el.
Mindez a BKV járatai közül a 74-es, a 75-ös és a 79-es trolibusz útvonalát érinti, ezért az említett járatokat áthelyezik az Ajtósi Dürer sorra és a Dózsa György útra. A 600V-os új felsővezeték hálózatot a Colas Alterra 6100 folyóméteren építi ki. A trolik közül csak az Állatkerti körúton és a Zichy Mihály úton közlekedő járat marad meg eredeti útvonalán.
A trolin kívül a Városliget területén, az Ajtósi Dürer sorral párhuzamosan egy 800 mm-es vízvezeték is áthalad, melyet szintén kihelyeznek az Ajtósi Dürer sorra. Az eredeti vezeték részleges elbontása után a Colas Alterra egy 400 mm átmérőjű vezetéket épít a Dózsa György út és a Hungária körút között, 612 folyóméteren.
A vízgerinc építési munkákat a Vízművek Zrt. nyilatkozata alapján június 30-ig be kell fejezni. Ennek oka, hogy a 2017-es vizes világbajnokság egyik helyszíne a Városligeti műjégpálya, és a rendezvény megkezdésétől az események lezárásáig útépítési munka nem végezhető a környéken.
A kivitelezésnek további szigorú határidőt ad, hogy a Liget Budapest projekt ütemterve szerint 2017 őszén már megkezdődik a Városligeti Színház és a Dózsa György úti mélygarázs építése, így addigra a trolik áthelyezésének is meg kell történnie.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.