Ebben a négy városban a projektek tervezőit hirdette ki az Állami Egészségügyi Ellátó Központ; Eger, Miskolc, Szekszárd és Zalaegerszeg esetében már a kivitelezőket keresik.
Újabb három városban újulnak meg az az egészségügyi szakellátók szálláshelyei. A TED-en közzétettek szerint ezúttal Nyíregyháza, Tatabánya és Veszprém egészségügye gazdagodik, miután mindhárom részprojektben kihirdették a tervezőket. Februárban hasonló beruházásról számoltunk be: Eger, Miskolc, Szekszárd és Zalaegerszeg esetében már a kivitelezőket keresi az Állami Egészségügyi Ellátó Központ (ÁEEK).
Nyíregyházán az A" Studió '90 Építésztervező Kft. lesz a tervező. A projektben a városi kórház északkeleti sarkában álló régi infektológia épület helyén épül fel a szálló, így az egyemeletes épület bontását is meg kell tervezni. A szálló közel 2000 négyzetméteres alapterülettel jön létre, előre gyártott körüreges födémekkel.
Tatabányán a Fundamentum Építőipari Tervező és Szolgáltató Kft. nyerte el a tervezői közbeszerzést. Itt a Szent Borbála Kórház központi telephelyén, a Dózsa György úton található épület újul meg.
Ugyanez a cég készíti elő a veszprémi Csolnoky Ferenc Kórház beruházását, melyben az ottani orvos- nővérszálló kap felújítást.
A túlzott hierarchiától mentes, rugalmas szerkezetre, több évtizedes szakmai rutinra és az egész országot lefedő gyártókapacitásra alapozza sikereit az EuroAszfalt Kft., amelyet ezúttal a műszaki igazgatója segítségével mutatunk be. Tompos Attila egy folyamatosan változó mátrixként látja az útépítést, amelyben szerinte igenis megteremthető a fiatalokat megszólító vonzerő.
A NIF Zrt. megbízásából a STRABAG Építő Kft. és a Duna Aszfalt Zrt. konzorciuma építi az M6-os autópálya Bóly és horvát határ közti mintegy 20 kilométeres szakaszát, melynek különböző alprojektjeiről lapunk is rendszeresen beszámol. A Strabag Facebook-oldalán tett közzé egy videót, melyben azt mutatja be, hogyan működik az a Szajkra telepített félig mobil aszfaltkeverő, amit kifejezetten az építkezéshez telepítettek a Baranya megyei helyszínre. Többek között kiderül: a félmobil kialakítású létesítmény előnyei közé tartozik az is, hogy nem igényel alapozást, így relatíve könnyen, gyorsan szállítható, valamint telepíthető különböző helyszínek között.