A Magyar Közút beruházásában a híd új aszfaltburkolatot, szegélyeket és korlátokat is kap.
Teljesen felújítják a makói Maros-hidat, az április 14-én kezdődő munkálatok várhatóan hét hónapig tartanak majd, főként félpályás forgalomkorlátozás mellett. A Magyar Közút Zrt. nettó 525 millió forintos projektjének munkálatait az Egomax Kft. fogja végezni.
A beruházás részeként a hídon az alábbi munkálatokat végzik el:
A 43-as főút 29-es kilométerénél lévő Maros-hídon a munkálatok első két hetében csak kisebb forgalomkorlátozásra kell számítani a nappali órákban. A kétirányú forgalom fenntartása mellett a munkálatokra útszűkületjelző táblák, előzési tilalom, 40 km/órás sebességkorlátozás és alkalmanként jelzőőrös forgalomirányítás figyelmezteti majd a közlekedőket.
A felújítás érinti a szegélyekben lévő közvilágítási vezetéket is, ezért a hídon lévő közvilágítás a munkálatok ideje alatt nem fog üzemelni.
A munkálatok további részében éjjel-nappal jelzőlámpás forgalomirányítás mellett félpályás útlezárás lesz érvényben a váltakozó irányú forgalom biztosításával, 30 km/órás sebességkorlátozás mellett.
Az Országos Meteorológiai Szolgálat előrejelzései alapján vasárnap délutántól a Dunántúlon elsősorban Baranyában, valamint Bács-Kiskun megye déli részein friss, tapadó hó hullhat az éjszakai órákig. A Duna vonalától keletre hétfőn gyakorlatilag minden megyében intenzívebb havazás kezdődhet, amely a reggeli, forgalom szempontjából csúcsidőszakot is érintheti majd. Vasárnap késő délutántól az ország nagy részén, főleg a Dunántúl déli és középső tájain, valamint a Dél-Alföldön viharos, 40-60 km/órás széllökésekre is számíthatnak a közlekedők, éppen a havazásban érintett területeken, amelyek hófúvást is eredményezhetnek.
A ZÁÉV és a FÉSZ tudományos kutatásokkal alátámasztott helyreállítást és felújítást végez el a nyugat-magyarországi épületegyüttesben.
A beruházás több száz új munkahely megteremtését teszi lehetővé.