A 271,6 milliárd forintos, négyéves programot régiónkénti keretmegállapodások által fedték le.
A beruházó Magyar Közút Nonprofit Zrt. a TED-en közzétette a magyarországi közutak fejlesztésére kiírt közbeszerzések eredményét. A hirdetményből kiderül, a most létrejövő keretmegállapodásoknak köszönhetően
A projektekben út- és/ vagy híd felújítási vagy fejlesztési munkát, karbantartási munkát, egyéb forgalomtechnikai, környezetvédelmi fejlesztési munkát kell elvégezni.
Az Észak-Alföld régióban (Szabolcs-Szatmár-Bereg; Hajdú-Bihar; Jász-Nagykun-Szolnok) az eljárás megindításakor elrendelt és feltételesen elrendelt projektszakaszok hossza: 278 km, a keretösszeg nettó 46,1 milliárd forint. A kivitelezést
Észak-Magyarország (Borsod-Abaúj-Zemplén; Heves; Nógrád) régiójában az eljárás megindításakor elrendelt és feltételesen elrendelt projektszakaszok hossza: 270 km, a keretösszeg nettó 43,4 milliárd forint.
A kivitelezők ebben a régióban
A Dél-Alföld régiójában (Bács-Kiskun megye, Csongrád, Békés) az eljárás megindításakor elrendelt és feltételesen elrendelt projektszakaszok hossza: 204 km, a keretösszeg nettó 46,1 milliárd forint.
A kivitelezést
Dél-Dunántúlon (Baranya, Somogy, Tolna) nettó 36 milliárd forint a keretösszeg, az eljárás megindításakor elrendelt és feltételesen elrendelt projektszakaszok hossza 155 km.
A régió kivitelezői:
Közép-Dunántúl (Veszprém megye, Komárom-Esztergom, Fejér) és Közép-Magyarország (Budapest és Pest megye) régiója együtt jelenik meg a hirdetményben. Az eljárás megindításakor elrendelt és feltételesen elrendelt projektszakaszok hossza: 214 km, a keretmegállapodás keretösszege: nettó 54,3 milliárd forint.
Ebben a két régióban
Nyugat-Dunántúlon (Győr-Moson-Sopron, Vas, Zala) az eljárás megindításakor elrendelt és feltételesen elrendelt projektszakaszok hossza: 134 km, a keretösszeg 43,4 milliárd forint.
A munkákat ebben a régióban
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.