A 271,6 milliárd forintos, négyéves programot régiónkénti keretmegállapodások által fedték le.
A beruházó Magyar Közút Nonprofit Zrt. a TED-en közzétette a magyarországi közutak fejlesztésére kiírt közbeszerzések eredményét. A hirdetményből kiderül, a most létrejövő keretmegállapodásoknak köszönhetően
A projektekben út- és/ vagy híd felújítási vagy fejlesztési munkát, karbantartási munkát, egyéb forgalomtechnikai, környezetvédelmi fejlesztési munkát kell elvégezni.
Az Észak-Alföld régióban (Szabolcs-Szatmár-Bereg; Hajdú-Bihar; Jász-Nagykun-Szolnok) az eljárás megindításakor elrendelt és feltételesen elrendelt projektszakaszok hossza: 278 km, a keretösszeg nettó 46,1 milliárd forint. A kivitelezést
Észak-Magyarország (Borsod-Abaúj-Zemplén; Heves; Nógrád) régiójában az eljárás megindításakor elrendelt és feltételesen elrendelt projektszakaszok hossza: 270 km, a keretösszeg nettó 43,4 milliárd forint.
A kivitelezők ebben a régióban
A Dél-Alföld régiójában (Bács-Kiskun megye, Csongrád, Békés) az eljárás megindításakor elrendelt és feltételesen elrendelt projektszakaszok hossza: 204 km, a keretösszeg nettó 46,1 milliárd forint.
A kivitelezést
Dél-Dunántúlon (Baranya, Somogy, Tolna) nettó 36 milliárd forint a keretösszeg, az eljárás megindításakor elrendelt és feltételesen elrendelt projektszakaszok hossza 155 km.
A régió kivitelezői:
Közép-Dunántúl (Veszprém megye, Komárom-Esztergom, Fejér) és Közép-Magyarország (Budapest és Pest megye) régiója együtt jelenik meg a hirdetményben. Az eljárás megindításakor elrendelt és feltételesen elrendelt projektszakaszok hossza: 214 km, a keretmegállapodás keretösszege: nettó 54,3 milliárd forint.
Ebben a két régióban
Nyugat-Dunántúlon (Győr-Moson-Sopron, Vas, Zala) az eljárás megindításakor elrendelt és feltételesen elrendelt projektszakaszok hossza: 134 km, a keretösszeg 43,4 milliárd forint.
A munkákat ebben a régióban
Megvan a tervpályázat eredménye, a győztes egy nemzetközi nagyágyú és egy elismert magyar iroda társulása.
Sikerrel zárult az ÉVOSZ Médiatagozat 2025-ös konferenciája, amely megmutatta, hogy igenis van kommunikációs átjáró az egyes generációk között, sőt, az építőipar iránt is nyitottabbá lehet tenni a fiatalokat.