A Strabag fejlesztése során többek között 588 méter utat is építenek.
Fél kilométernyi út építésével és egy közlekedési híd bővítésével kapcsolják új csomóponton össze Győrt az 1-es főúttal, amelyet 2x2 sávosra bővítenek egy szintén mintegy fél kilométeres szakaszon – derül ki a közbeszerzési adatokból. A 657 millió forintos projektet a Strabag Általános Építő Kft. kivitelezi.
A munkálatok során kialakítanak egy 588 méter hosszú, 10,5 méteres koronaszélességű új bekötőutat. Emellett az 1-es főút 2x1 sávjához 554 méteren még egy új sávot építenek a most elkészülő szakasz csatlakozásánál az útvonal 128 km + 408-as pontján. Itt a forgalmat közlekedési lámpákkal fogják irányítani.
A fejlesztés során ezen felül az olajgyári iparvágány feletti hidat részben visszabontják és a jelenleg 12 méteres átkelőt 27,2 méter hosszúra szélesítik. Az új hídfőszakaszokat cölöpalapozással látják el.
A bekötőút közvetlen és gyors kapcsolatot teremt a Bécset Budapesttel összekötő 1-es főútvonal és a Szlovákia irányába haladó 14. számú főút között. A beruházás emellett elősegíti a városon belüli közlekedést is, így a munkaerő mobilitását is növeli Újváros, Révfalu és Sziget városrészek között. Emellett a Széchenyi István Egyetem épületeit, illetve a Radnóti úti Sportkomplexumot is könnyebben lehet majd elérni a beruházás lezárultával.
A Magyarországon eddig még nem használt összetételű aszfaltkeverék felhasználásával kopó-, a magyar szabványoktól eltérő nagy tömörségű bitumen felhasználásával pedig kötőréteget alakítottak ki a Magyar Közút Nonprofit Zrt. megbízásából a STRABAG szakemberei Tatabányán az 1-es főút egy szakaszán.
A munkálatok során derült ki, hogy az útnak nincs megfelelő teherbírása, így az alapjaitól kezdve építették újjá a HE-DO és a Colas kivitelezésében zajló projektben.