Hétfőtől újra járnak a körúti villamosok az Oktogon és a József utca között. Az 1-es villamos fejlesztése is befejeződött, és a BAH-csomópont felüljáróján is lezárultak a munkák.
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) tájékoztatása szerint újra a teljes vonalon jár az 1-es villamos, miután a Népliget és a Mester utca között befejeződött a villamosvágányok átépítése.
A nagykörúti villamosvonalakon is újra a vonal teljes szakaszán járnak a villamosok hétfőtől. A 4-es és 6-os villamos vonalán az Oktogon és a József utca között, több mint 3 kilométeres hosszon a TTDExpert Zrt. kivitelezésében készült el a beruházás.
A felújítás során korszerű felépítményű pályát építettek, amely a későbbi karbantartási munkát a mostaninál gyorsabbá, egyszerűbbé teszi.
Az Oktogon és a 32-esek tere közötti szakaszon a kilencvenes évek közepén történt utoljára nagyobb felújítás.
Újra használhatják a városközpont felé tartó autósok is a BAH-csomópont feletti felüljárót, amelyen a városhatár felé haladók számára is megszűnnek a forgalomkorlátozások. A nyáron lezajlott felújítás keretében a felüljáró új aszfaltréteget és szalagkorlátokat kapott, valamint kicserélték a dilatációs rendszert is.
Feloldották a korlátozást emellett a Szent István körúton is, amelyen vízvezeték-felújítást végeztek.
További változás, hogy a 2-es metró ismét megáll a Kossuth Lajos téri megállóban, amelyet a korábbi MTESZ székház helyén létesülő új irodaház építése miatt kellett lezárni.
Mindezek mellett járatsűrítésekkel is segíti a tanévkezdést a BKK:
A Magyarországon eddig még nem használt összetételű aszfaltkeverék felhasználásával kopó-, a magyar szabványoktól eltérő nagy tömörségű bitumen felhasználásával pedig kötőréteget alakítottak ki a Magyar Közút Nonprofit Zrt. megbízásából a STRABAG szakemberei Tatabányán az 1-es főút egy szakaszán.
A munkálatok során derült ki, hogy az útnak nincs megfelelő teherbírása, így az alapjaitól kezdve építették újjá a HE-DO és a Colas kivitelezésében zajló projektben.