Az aszfaltburkolat cseréje mellett megújították a forgalomtechnikai elemeket és felújították a szakaszon található Kovács-patak hidját is.
Befejezte a burkolatfelújítási munkákat 2019 végén Tarnál a HE-DO Kft. A 24105 jelű tari bekötőúton egy közel 1 kilométeres, valamint egy 530 méteres szakaszon újult meg az aszfaltszőnyeg. A Magyar Közút Nonprofit Zrt. által még 2017-ben kiírt közbeszerzési eljárást a HE-DO Kft. és a KM Építő Kft. alkotta konzorcium nyerte, a HE-DO vezetésével.
A megkötött vállalkozási szerződés és a munkaterület 2019 őszén történő átadás-átvétele után megkezdett munkálatokban a HE-DO Kft. szakemberei:
„A munkaterület átvétele után ideiglenes forgalomkorlátozás bevezetése mellett a láttunk munkához” – mesélt a felújítás részleteiről Reichardt Jenő, a HE-DO Kft. salgótarjáni telephelyének főépítésvezetője.
„A padkanyesést és aszfaltburkolat marást a vízelvezető rendszerek korrekciója, az érintett hídszerkezet félpályás felújítása, majd a meglévő burkolati hibák javítása követte” – ismertette a főépítésvezető.
„Ezután láttunk neki az aszfalt kiegyenlítő réteg építésének, a közműszerelvények szintbehelyezésének, peronok építésének, a kapubehajtók és az útcsatlakozások kiépítésének. Végül az aszfalt kopóréteg és az új padkaszerkezet megépítése után, a forgalomtechnikai munkálatok elvégzésével megtörtént a két szakasz műszaki átadása”- tette hozzá.
A munkát mindkét helyszínen a szerződésben előírt határidő alatt végezte el a kivitelező HE-DO Kft. A tari bekötőút egyik szakasza 2019. november 26-án, a másik szakasz pedig 2019. december 11-én készült el.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.