A megyeszékhelyen egy közel 300 méteres híd újul meg, a Hortobágy-Berettyó csatorna új hidat kap.
Magyar Közút Nonprofit Zrt. a TED-en közzétette az összesen nettó 12,863 milliárd forintos szerződéses értéken megvalósuló hídfelújítási csomag kivitelezőit. Az összesen tíz projektet felölelő közbeszerzés számos régiót érint az országban.
Többek közt megújul Kecskemét egyik közel 300 méteres vasút felett átívelő közúti hídja, továbbá fejlesztést kap szintén az Alföldön két csatornához, a Hortobágy-Berettyóhoz és a Keleti Főcsatornához tartozó híd (előbbinél új épül a régi helyén). Mindezek mellett megújul a Hármas-Körös hídja Kunszentmártonban és a körösladányi Sebes-Körös-híd.
A munkálatokat az A-Híd Zrt., a Colas Közlekedésépítő Zrt., a STRABAG Általános Építő Kft., az Egomax Építőipari Kft., a Kútház Építőipari Kft. és a Híd-Tám Hídépítési Kft. kivitelezi.
Ecsegfalvai Hortobágy-Berettyó-csatorna-híd (Békés megye)
a meglévő híd bontása után új híd építése
Egomax Építőipari Kft.
Perbáli önkormányzati út feletti híd (Pest megye)
a meglévő híd bontása után új híd építése
Kútház Építőipari Kft.
Kunszentmártoni Hármas-Körös-híd (Jász-Nagykunk-Szolnok)
hídfelújítás
A-Híd Építő Zrt. és Egomax Építőipari Kft.
Körösladányi Sebes-Körös-híd (Békés megye)
hídfelújítás
A-Híd Építő Zrt.
Horvátnádaljai Pinka-híd
hdfelújítás
Híd-Tám Hídépítési Kft.
Kecskemét, Halasi úti vasút feletti 287 méteres közúti híd (Bács megye)
hídfelújítás
Egomax Építőipari Kft.
Újiráz "Rosenberg Izsó" Sebes-Körös-híd (Hajdú-Bihar)
a meglévő híd bontása után új híd építése
A-Híd Építő Zrt.
Kenyeri Rába-ártéri-híd (Vas megye)
a meglévő híd bontása után új híd építése
STRABAG Általános Építő Kft.
Hajdúnánás 8. sz. Keleti Főcsatorna-híd (Hajdú-Bihar)
hídfelújítás
Egomax Építőipari Kft.
Nagyfai Hódtó-Kis-tiszai-főcsatorna-híd (Csongrád)
a meglévő híd bontása után új híd építése
Colas Közlekedésépítő Zrt.
A Magyarországon eddig még nem használt összetételű aszfaltkeverék felhasználásával kopó-, a magyar szabványoktól eltérő nagy tömörségű bitumen felhasználásával pedig kötőréteget alakítottak ki a Magyar Közút Nonprofit Zrt. megbízásából a STRABAG szakemberei Tatabányán az 1-es főút egy szakaszán.
A munkálatok során derült ki, hogy az útnak nincs megfelelő teherbírása, így az alapjaitól kezdve építették újjá a HE-DO és a Colas kivitelezésében zajló projektben.