Gyorsan halad a 67-es út négysávossá fejlesztése, az újabb, mintegy 10 kilométer hosszú, jelenleg kétsávos szakasz bővítése az utolsó fázisába ért. A látrányi elkerülő befejezését követően a Balatonig gyorsfogalmi úton haladhatunk majd.
Az 67-es főúton közlekedők türelmére már csak néhány hétig van szükség – tudtuk meg a Somogyivár cikkéből. A Strabag Általános Építő Kft. kivitelezésében és az Építési és Közlekedési Minisztérium beruházásában épül a 67-es út Látrányt elkerülő szakasza, amelynek építése során a 2x1 forgalmi sávos főutat építik át 2x2 sávos, fizikai elválasztású főúttá.
Jelenleg a forgalom a jobb pályán (Balatonlelle irányába) közlekedik 2x1 forgalmi sávon, a bal pályán pedig zajlanak az átépítési munkák, amelyek szeptember végén befejeződnek. Ezt követően, október első heteiben megnyitják majd a Kaposvár felé vezető bal pályát, amivel egyidőben lezárják a jobb pályát a kopóréteg építési munkái miatt.
Mintegy három hét múlva vehetik birtokba az autósok a négysávos autóutat, addig terelőutakon juthatnak el céljukhoz Kaposvár irányából az M7-es és Balatonlelle, illetve Visz felé közlekedők. A forgalmat a 6713-es (a régi 67-es), vagyis Somogytúr és Látrány érintésével Balatonlellére vezető útra terelik, ahonnan a 7-es úton keresztül érhető majd el az autópálya. A Visz felé közlekedők a Látrány-Visz összekötő utat kell, hogy használják. A forgalomterelésre azért van szükség mert a kopóréteg kivitelezése technológiai okokból az út teljes szélességben történik.
A kopóréteg teljes szélességű cseréje mellett az M7-es autópályánál lévő körforgalom mentén is kopóréteget javítanak, emiatt egy-egy napon itt is számítani kell terelésekre, amelyhez a kivitelezők a lakosság türelmét és megértését kérik.
A Duna Group kivitelezésében épülő új csomópont az M44-es, az M5-ös, az 5-ös és a leendő M8-as találkozásánál jön létre.
A HE-DO dolgozik a projekten (illetve alvállalkozóként a KM Építő is részt vesz a kivitelezésben), melyben egy magyar-szlovák államhatáron futó összekötő út rézsűcsúszását javítják ki.