2024.12.30
Idén 33 pihenő újult meg, a program jövőre is folytatódik.
2024.12.02
Előreláthatóan év végén adják át az év egyik legizgalmasabb hazai útépítési projektjét, az M85-ös gyorsforgalmi út zárószakaszán épülő Bécsi-dombi alagutat. Az alagút építése során a szakemberek a Mapei vízszigetelési és fényvisszaverő bevonati rendszerét használták.
2024.09.24
Az MKIF Zrt. számos programmal és akcióval edukálja a „jövő járművezetőit” és az aktív sofőröket a felelősségteljes és kulturált vezetés érdekében.
2024.09.06
Most először történik sarucsere Közép-Európa legnagyobb viaduktján.
2024.08.03
Az M3-astól Szatmárnémeti felé épül gyorsforgalmi kapcsolat a Duna Aszfalt kivitelezésében zajló projektben.
2024.07.11
Az M49-es második szakaszán 17,6 kilométert kell megépíteni, ezzel éri el a határt a gyorsforgalmi út.
2024.06.10
Újabb lépéssel közelebb a Szigetvár-Kaposvár közötti 2x2 sávos új közlekedési folyosó megvalósulásához.
2024.05.27
Az első 15 km-es szakaszon összesen kilenc műtárgyon kezdődtek meg a hídalapozási munkák.
2024.02.03
A szerződésmódosítás a koncesszor általi kivitelezésébe adta az érintett szakasz sávbővítési, valamint az M1-M100-103 különszintű csomóponti rendszer építési és üzemeltetési feladatait.
2023.11.18
Három éjszaka alatt beemelte a Hódút Építő az M44-es szegedi vasútvonal fölötti hídjának gerendáit.
2023.11.02
Két új Kőrös-híd is épülhet a 47-es főút négysávosítása során.
2023.10.04
481-es főút mintegy 2 kilométeren való négysávossá fejlesztésének, valamint egy körforgalom kialakításának tervezési feladataira írtak ki közbeszerzést.
2023.09.27
Komoly változás jöhet nyugati határ környékén: tovább épülhet az M86-os és végre elkezdődhet az M87-es gyorsforgalmi út kialakítása is a friss kiírás szerint.
2023.05.15
A Közgép kivitelezésében épülő 4,6 kilométeres négysávos szakaszon elkészült a beton burkolatalap; az M44-eshez kapcsolódva megújuló 4622-es és 4623-as utakon pedig már a kopóréteg aszfaltozása zajlik.
2023.03.27
Több száz kilométer autópálya, és mintegy 200 híd, illetve felüljáró átfogó felújítására kerül sor az elkövetkező időszakban.
2024.12.18
A tavalyi mennyiséget is túlszárnyalva idén több mint 5 millió négyzetméternyi felület újult meg; a munkák közel fele az M3-ason zajlott.
2024.10.28
Most ősszel elindulnak az előkészítési munkálatok, legkésőbb 2025. szeptember elsején pedig a tényleges bővítést is elkezdi az MKIF Zrt. az M1-es autópályán. Az M0-tól Győr felé 80 km-en bővül 2x3 sávosra a sztráda 2029-re, ezen felül oldalanként 1-1 intelligens leállósáv (ún. ITS) is lesz, amit forgalmi helyzettől függően, baleset, csúcsforgalom vagy munkavégzések esetén nyitnak meg. A fejlesztés részleteiről Németh Tamás, az MKIF Zrt. vezérigazgatója adott interjút lapunknak.
2024.09.11
Ezzel gyakorlatilag 2,35 kilométerrel meghosszabbítják a városból kivezető, jelenleg a 4808-asig tartó négysávos szakaszt.
2024.08.10
A Duna Aszfalt kivitelezésében zajló beruházásban a pályaépítés, a hídépítés és a földműépítés is terv szerint zajlik, ugyanakkor hamarosan a mátészalkai csomópontnál is elkezdődhet a hídépítés.
2024.07.31
Egyetlen érintés a mobilon vezetés közben egy másik ember életébe kerülhet: a balesetek statisztikái szerint manapság ebbe nagyon sokan bele se gondolnak. Nem csoda, hogy a gyorsforgalmi utak szintrehozása és a tervezett autópálya-fejlesztések mellett legalább ekkora súllyal bír a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. küldetésében a biztonságosabb közlekedés megteremtése.
2024.06.30
Amint 2025. szeptemberére elkészül az MKIF Zrt. az általa kezelt gyorsforgalmi utak szintrehozásával, kezdődhetnek a fejlesztések.
2024.06.04
Az utóbbi időben sűrűn találkozunk a legforgalmasabb autópályákon, útfelújítások miatti sávelzárásokkal, mindez egy átfogó koncepció része. Az MKIF Zrt. egységes műszaki szintre hozza a magyar államtól 2022. szeptember 1-én üzemeltetésre, fenntartásra, fejlesztésre átvett gyorsforgalmi utakat. Három év alatt több mint félezer kilométer újul meg – képekkel és információkkal mutatjuk be, mi történt eddig idén.
2024.03.19
Az MKIF lebonyolításában zajló szintre hozás során 538 kilométert újítanak fel, a szervezet által üzemeltetett pálya 43 százalékát érintve.
2023.12.22
46 milliárd forinttal fejlesztik Szeged Ipari Parkját.
2023.11.16
A STRABAG átadta a 2x2 sávos 67-es út látrányi elkerülő szakaszát.
2023.10.07
Az M49-es tervezett szamossályi csomópontja közelében emelhetnek hidat a Szamos felett, továbbá az új híd és az új autóút közötti kapcsolat fejlesztéséről is gondoskodnak majd.
2023.10.01
Gyorsan halad a 67-es út négysávossá fejlesztése, az újabb, mintegy 10 kilométer hosszú, jelenleg kétsávos szakasz bővítése az utolsó fázisába ért. A látrányi elkerülő befejezését követően a Balatonig gyorsfogalmi úton haladhatunk majd.
2023.05.17
A 19 kilométernyi utat Gesztelytől a Duna Aszfalt kivitelezésében bővítették ki négysávosra.
2023.04.19
A közlekedési fejlesztések, lehetőségek, valamint a minisztérium tervei is elhangzottak az idei Közlekedésfejlesztési és beruházási Konferencián.
2022.11.17
A gyorsforgalmi úthálózatunk jelentős hányadának üzemeltetése nemrég került magánkézbe: a gyorsabb hibajavítás és a tél előtti sürgős felületjavítások által a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő gyorsan letette a névjegyét. Ugyanakkor az egységesen magas szolgáltatási szinthez még rengeteg munka szükséges. Interjú Németh Tamás vezérigazgatóval.