Az autóipari K+F központban a Duna Aszfalt és a Szabadics Zrt. alakítja ki végleges formájában többek között a nagysebességű kezelhetőségi pályát és a dinamikus felületet is.
Tovább folytatódik a zalai tesztpálya nagyszabású beruházása, teljesen elkészül több kutatás-fejlesztési célú pályarész is – derül ki az uniós közbeszerzési adatokból. Miután a létesítmény számos útfelületén és épületén már zajlik a munka, most a Duna Aszfalt Kft. és a Szabadics Zrt. több, önmagában is működőképes pályaelem kialakítási munkálataira kapott megbízást. A két vállalat már korábban is elvállalt több ezekhez a részprojektekhez is kapcsolódó kivitelezési feladatot.
Az okosautók tesztelésére létrejövő, Európában egyedülálló létesítmény építkezésének legújabb, mintegy 8,8 milliárd forintos projektjében teljesen elkészül
Ezzel együtt az országúti szakasz első ütemét is átadják a komplexum keleti oldalán, valamint sor kerül a teljes pálya villamos hálózatának és csapadékvíz-elvezető rendszerének kiépítésére és több forgalomtechnikai munkára is.
Az összesen 42 milliárd forintos projektben többek között az önvezető autók egyre jelentősebb és a jövőben várhatóan még nagyobb szerepet kapó kutatási területének hazai infrastruktúráját alakítják ki. Az állami beruházást felügyelő kormánytisztviselők korábban hangsúlyozták: a világ legnagyobb 20 járműipari beszállítójából 15 jelen van Magyarországon, az épülő létesítmény iránt pedig jelentős az érdeklődés.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.