Újabb tehetségekkel bővült a Jó tanuló, jó sportoló díjjal elismert fiatalok tábora. A KÉSZ Csoport 12 olyan fiatal sportoló példaértékű teljesítményét jutalmazta, akik az iskolapadban és a sportban egyaránt jeleskednek.
A KÉSZ Csoport ötödik éve az OTP Bank-PICK Szeged kézilabdacsapat utánpótlásának kiemelt támogatója. Ennek részeként minden évben kétszer jutalmazza meg a csapat legkiválóbb utánpótlás-játékosait, korosztályonként 1-1 főt, akik az iskolapadban és a sportban egyaránt jeleskednek.
A díj odaítélésénél minden esetben a tanulmányi eredményt, az edzéseken, a mérkőzéseken, egyéb tornákon nyújtott teljesítményüket veszi alapul az edzői értékelő bizottság. Ezek alapján idén tavasszal 12 kiválóan sportoló és tanuló utánpótlás-játékos kapta meg az elismerést jelentő oklevelet és Apple Airpods ajándékot. A díjátadóra az OTP Bank-PICK Szeged – Csurgói KK rangadón került sor március 22-én a PICK Arénában, ahol a KÉSZ Csoport képviseletében a díjakat ifj. Varga Mihály adta át.
Az elismerés értékét jól mutatja, hogy Szilágyi Benjámin, aki a 2018/2019 szezon végén az utánpótlás serdülő II. korcsoport játékosaként nyerte el a Jó tanuló, jó sportoló díjat, ma már a felnőtt csapat tagja, rendszeresen pályára lép a magyar bajnokságban és Bajnokok Ligájában.
„A KÉSZ Csoport Magyarország egyik legnagyobb építőipari fókuszú technológia-vezérelt, innovatív vállalatcsoportjaként alapvető értékének tartja az értéknövelést és a társadalmi közösségteremtést, ezért sporttámogatási tevékenyégében is erre fókuszál. Segíti a fiatal tehetségek felkutatását és felkarolását, illetve kiemelten támogatja azokat a sportolókat, akik eddigi pályafutásukkal és elért eredményeikkel már bizonyították, hogy a magyarországi sportélet kiemelkedő alakjai, akik példát mutatnak korosztályuknak, a jövő nemzedékének”
– mondta Benedikt Károly, a KÉSZ Csoport marketing- és vállalati kommunikációs igazgatója.
Az előteljesítésnek köszönhetőn többek közt több száz további ülőhelyet is értékesíteni tudnak az idei Magyar Nagydíjra. Hétfőn részletes beszámolót adtak a sajtónak a Market Építő és a Bayer Construct generálkivitelezésében zajló projektről.
A BuildEXT kimondott célja a diplomapályázattal, hogy a hazai iparág digitalizációja már az egyetemi évek alatt kézzelfogható valósággá váljon.