A Market Építő Zrt. idén másodszor csatlakozott az esztergomi MCC Feszt programsorozatához. A vállalat célja, hogy a fiatal tehetségekkel párbeszédet kezdeményezzenek, és bemutassák számukra az építőipart, mint innovatív és jövőformáló szakmát.
2025. július 31. és augusztus 2. között rendezték meg Esztergomban az MCC Fesztet. A rendezvény célja a magyar tehetségek megünneplése. A közéleti-zenei fesztiválon napközben szakmai és kulturális programokkal, este pedig közösségi és zenei élményekkel várták a résztvevőket.
A Market Építő Zrt. immár másodszor állította fel standját a fesztiválon, ahol a látogatók az élményelemek mellett első kézből ismerhették meg a vállalat HR- és szakmai kezdeményezéseit.
„Az MCC Feszt egy kiemelt találkozási pont a jövő generációjával. A célunk kettős volt: egyrészt párbeszédet kezdeményezni a tehetséges fiatalokkal, másrészt bemutatni nekik az építőipart, mint egy high-tech, innovatív és vonzó karrierlehetőséget”
– mondta el Kóródi Zsuzsa, a Market kommunikációs vezetője.
Ahogy a vállalat Facebook oldalán az eseményről közzétett összefoglaló videón is látható a stand legnépszerűbb attrakciója az F1-szimulátor volt, amely a sebesség, a precizitás és a technológiai fejlettség élményét adta vissza a fiataloknak. „Ez nemcsak játék volt, hanem kézzelfogható ízelítő abból a csúcstechnológiából, amely a Market komplex projektjeit – például a Hungaroring teljes körű fejlesztését vagy a MOL Campus és az MVM Dome megvalósítását – jellemzi” – tette hozzá.
A játék mellett sokan érdeklődtek a vállalat szakmai munkája és karrierprogramjai iránt is. A Market HR-stratégiájának fontos eleme a hosszú távú utánpótlás-nevelés, amelynek keretében olyan kezdeményezéseket mutattak be, mint a Karrierépítő gyakornoki program vagy a Tudásépítő Team.
A rendezvényen dr. Szász Péter HR-vezető panelbeszélgetésen vett részt, amely a fiatalok önállósodásának munkaadói támogatását helyezte középpontba. „Egy felelős munkaadó proaktívan hozzájárulhat a fiatalok egzisztenciális biztonságának megteremtéséhez. A Marketnél ezt stabil munkakörnyezettel, fejlődési lehetőségekkel és versenyképes javadalmazással biztosítjuk” – hangsúlyozta a vállalat képviseletében.
A visszajelzések szerint a téma rendkívül aktuális volt, és a fiatalok értékelték, hogy egy piacvezető vállalat nyíltan beszél a pályakezdés kihívásairól.
Az idei MCC Feszten a Market számára a legnagyobb értéket a fiatalok őszinte érdeklődése és nyitottsága jelentette. „Amikor valaki az F1-szimulátorból kiszállva arról kérdezett, hogyan zajlott a BEM Center műemléki környezetben végzett fejlesztése, vagy milyen kihívásokat rejt a Körszálló újjáépítése, akkor éreztük igazán, hogy sikerült megmutatnunk a szakmánk mélységét és izgalmát” – fogalmazott a kommunikációs vezető.
A vállalat számára a fesztivál nemcsak a fiatal tehetségekkel való kapcsolatépítésről, hanem a szakmai láthatóság erősítéséről is szólt. A Market Építő Zrt. az év során más neves eseményeken is aktívan részt vesz, így a Portfolio Építőipari Konferencián, az EDGE Fesztiválon és az Ingatlanregattán is.
A magyar csúcsmenedzser átveszi a délkelet-európai szegmens irányítását.
Nyilvános előzetes piaci konzultációt indított a BKK a Milleniumi Földalatti Vasút korszerűsítésére. A koncepció szerint a földalatti vonalát teljesen akadálymentesítenék, új megálló épülne a Hungária körútnál, a meghosszabbítás lehetőségeit pedig még vizsgálja a BKK.