Hatezer négyzetméteres raktárcsarnokot épít közel egymilliárd forintos zöld mezős beruházás keretében a Trans-Sped Cégcsoport a Tatabánya-Környe Ipari Parkban - jelentették be egy csütörtöki sajtótájékoztatón, Tatabányán.
Erős István operatív ügyvezető igazgató elmondta, hogy az új logisztikai központ, amelynek területe szükség esetén többszörösére is bővíthető, az AGC Glass Hungary Kft. autóablaküveg-gyár raktárigényét szolgálja ki.
Papp Zoltán, az AGC Glass ügyvezető igazgatója hozzátette: a cég legfontosabb alapanyagát, a síküveget eddig Csehországban raktározták, és onnan szállították Tatabányára. Az új csarnok megépítésével hatról 1-3 napra csökken a szállítási idő.
A sajtó nyilvánossága előtt a két cég vezetői 5+3 évre szóló, 2 milliárd forintos raktározási és szolgáltatási szerződést írtak alá. Az új raktárcsarnok a tervek szerint 2016 decemberében készül el.
A debreceni székhelyű Trans-Sped Cégcsoport 1990 óta van jelen a logisztikai piacon. Országos irodahálózattal, 170 ezer négyzetmétert meghaladó raktárkapacitással, hétszáz dolgozóval és száznál több közúti gépjárművel áll a megbízók rendelkezésére.
Az AGC Glass Hungary Kft. autóipari beszállítóként személygépkocsikhoz gyárt oldal és hátsó üveget, valamint napfénytetőt a világ legnagyobb autógyárai számára. Termékeik 93 százalékát exportálják, a többi a győri Audihoz, a kecskeméti Mercedeshez és az esztergomi Suzukihoz kerül.
mti
fotó: iph.hu
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.