Az A-HÍD is részt vesz a Pest megyei projekt kivitelezésében: a cég az MVM OVIT Zrt. alvállalkozójaként a Szigetcsép külterületére tervezett 400/120kV-os transzformátor alállomás építészeti munkarészeit végzi.
Az A-HÍD megbízása négy fő munkarészre, a területet előkészítő és rendező földmunkára, a mély-, magasépítési és vezérlést közvetítő műtárgyak kivitelezésére, illetve az alállomás betonburkolatú úthálózatának kiépítésére szól. A munkák szeptember vége óta már gőzerővel zajlanak a területen.
A Szigetcsép külterületén található, csaknem hat futballpálya méretű területen eredetileg mezőgazdasági tevékenységet folytattak. A tereprendezés emiatt a Hídtransz kivitelezésében a frissen levágott kukorica és az építésre nem alkalmas humusz eltávolításával, továbbá a területet szegélyező övárok kialakításával kezdődött. Ezt követően alakult ki a végleges, 40 ezer négyzetméteres, teljesen sík terep, amelyet az alállomás különböző épületeinek és műtárgyainak kivitelezése követ.
A magasépítési munkarészhez tartozik egy közel 350 négyzetméter bruttó alapterületű, egyszintes, téglafal-vasbeton födémszerkezetű, magastetővel rendelkező vezénylő épület. Emellett összesen öt darab kisebb, egyenként 40 négyzetméteres kiszolgáló épületet is építenek, amelyek a létesítendő kábelcsatornákban futtatott vezetékeken keresztül a készülékek, transzformátorok zavartalan és üzembiztos működtetését biztosítják.
Jelentős kihívás, hogy az előkészítéstől mindössze szűk három hónap áll rendelkezésre a főbb épületek szerkezetkész állapotba hozására.
Az üzemeltető épületeken kívül az alállomáson beépítésre kerül két, egyenként 250 tonna súlyú transzformátor, melyekhez a szükséges alaptestek az A-HÍD által kerülnek kivitelezére. Szigetcsép és a környező települések életében látványos eseménynek ígérkezik a trafók helyszínre szállítása, mivel az a vasutat követően speciális kialakítású trélereken, közúton történik majd meg.
A trafók a területet egy 400kV-os és egy 120kV-os részre osztják, ahol összesen 259 vasbeton pont és készülékalap, továbbá 9 térvilágító oszlopalap és az állomást körülvevő kerítés épül.
A 2016. évi ütemezés szerint ugyancsak elkészül a betonburkolatú úthálózat központi része is, amelyen az MVM OVIT Zrt. jövő év elején a transzformátorokat, illetve a villamos hálózat acélszerelvényeit beszállítja az ütemterv szerint elkészült alaptestekhez.
7000 milliárd forintnyi beruházás indulhat el, többek között új zöld ipari parkokat, hálózati infrastruktúrafejlesztést és geotermiai fejlesztéssorozatot is terveznek hosszú távon. Több száz milliárd forintot szánnak lakossági programokra is.
Naperőművi portfóliója megduplázására készül egy több mint 17 millió eurós fejlesztéssel az Alteo.