Az Assist-Trend-del közös vállalkozás legnagyobb újítása, hogy egy cégben egyesíti az objektumok üzemeltetését, takarítását és a szükséges higiéniai eszközök beszerzését.
Új szemléletű közös vállalkozást hozott létre a KÉSZ Csoport és az Assist-Trend Kft. – jelentették be szerdán Kecskeméten. Az Assist-Trend Industrial Hygienic Services (Assist-Trend IHS) Kft. ipari épületek és objektumok teljes körű higiéniai, takarítási szolgáltatásainak ellátására szakosodott.
A májusban indult, a piacon egyedülálló együttműködés révén egy kézben összpontosul az ipari objektumok üzemeltetése, takarítása és az ehhez szükséges higiéniai eszközök beszerzése, ami a költséghatékonyság növelése mellett a munkaerőhiány okozta problémákat is enyhíti.
Az új társaság ügyvezetését a két, száz százalékban magyar tulajdonban lévő cég közösen látja el. A többségi tulajdonos a KÉSZ Csoport, az új vállalkozásnak az építőipari holding budapesti bázisa ad helyet. Az Assist-Trend IHS elsősorban ipari és technológiai létesítményeket lát el higiéniai termékekkel, eszközökkel, takarítási szolgáltatásokkal a két társaság tudására építve. Az ipari takarítás más felkészültséget követel meg, egy-egy technológiai elem, berendezés tisztítása speciális tudást igényel, amit az együttműködő partnerek képesek biztosítani.
„A KÉSZ Csoport az erős stratégiai partnerkapcsolat kialakításával saját szolgáltatási portfólióját kívánja fejleszteni”
– hangsúlyozta Varga Mihály, a társaság alapító tulajdonosa. Magyarország egyik legnagyobb építőipari csoportja 35 éves tapasztalatát ma már a tervezéstől a kivitelezésen és az üzemeltetésen keresztül a gazdasági szolgáltatásokig több területen hasznosítja, az új cég pedig nemcsak a palettát bővíti, hanem lehetőséget teremt a szinergiák jobb kihasználására is.
Az Assist-Trend stratégiája, hogy a piacon elősorban erős partnerkapcsolatok kialakításával terjeszkedjen – emelte ki Bodrogai Ferenc, a HoReCa szektor meghatározó higiéniai szolgáltatójának ügyvezető-tulajdonosa. A vállalat Kecskeméten mutatta be legfontosabb vevőinek a nyolc márkakereskedőjével és 13 együttműködő partnercégével közösen kialakított integrált termék- és szolgáltatáscsomagját, amely teljes körűen lefedi a szálloda- és vendéglátóipar higiéniai igényeit.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.