Az elmúlt fél évben olyan projektekre lehetnek büszkék, mint a Szépművészeti Múzeum és az NKE új épületei. A vállalat egész napos csapatépítő rendezvény keretében ünnepelt.
Két új hagyományt teremtett a csapatépítés jegyében a Magyar Építő Zrt.– számolt be Szikszai Zoltán vezérigazgató a pénteken tartott Építő Nap elnevezésű vállalati rendezvényen. A cégvezető hangsúlyozta a csapatépítés és az összetartás jelentőségét az év minden napján, melyre a vezetőség is törekszik, ezért a közelmúltban belső elégedettség felmérést végeztek a munkatársak körében.
Szikszai Zoltán megköszönte a felmérésen elért közel 100 százalékos részvételi arányt, mivel nagyon értékes visszajelzések érkeztek a kollégáktól. Hozzátette: a javaslatokat felhasználják, és beépítik a cég életébe, a felmérést pedig ezentúl évente elvégzik.
A másik újdonság, hogy ezentúl évente kétszer, a nyári Építő Napon és a karácsonyi vacsorán külön köszönetet mondanak és plakettel ismerik el azokat a kollégákat, akik az azt megelőző fél évben lezárt emblematikus projektek valamelyikén kiemelkedő szerepet vállaltak. A pénteki rendezvényen három nagyberuházás kapcsán is kioszthatták az elismeréseket.
Az egésznapos rendezvény délelőttjén a hatékony csapatmunkához kapcsolódó két előadást hallgathattak meg a kollégák: Suhajda Szilárd hegymászó és Lengyel Sándor coach voltak az idei Építő Nap vendégei.
A rendezvényt színesítette, hogy az egész nap folyamán, érkezéstől a távozásig mindenkinek lehetősége volt komplex egészségügyi szűrésen részt venni, amelynek eredményét kézbe is kapták a résztvevők.
A street food ebédet követően, délután a mozgásé, a szórakozásé lett a főszerep. Az alkalmazottakat előre 9-10 fős csapatokba sorsolták a szervezők, ezzel is megtámogatva azt, hogy olyan kollégák is megismerhessék egymást, akik a kivitelezési helyszínek sokasága végett esetleg még nem ismerték egymást annyira.
Szórakoztató csapatversenyeken mérték össze ügyességüket a munkatársak: volt többek között óriás jenga, lápjárás, célbadobás, billiárdfoci, rodeó bika és léghoki is.
Az eredményhirdetéskor az első három csapat részesült nyereményben, amelyek jellegüket tekintve szintén a csapatépítést támogatják és közös időtöltésre buzdítják a nyerteseket.
A napot az emlékplakettel történő elismerések és az eredményhirdetés után egy finom, jóleső bográcsvacsora zárta.
2025-ben is elindítja ingyenes kőműves és burkoló továbbképzéseit a Cemix.
Átadták az ÉVOSZ Év Építőipari Marketingkommunikációs Díjait. A szövetség Médiatagozatának célja, hogy ösztönözze az ágazatban dolgozó kiemelkedő szakemberek értékteremtő munkáját, valamint, hogy az építőipar is felkerüljön a marketing szakma térképére.