A felhajtó rámpa vízszigetelése PURTOP 400 M SYSTEM DECK, vagyis egy komplett vízszigetelő rendszer alkalmazásával történt.
Genovában egy felhajtó rámpa köti össze a San Giorgio hidat az A7-es autópályával. Ez a spirális viadukt biztosít hozzáférést a hídról a Piemont és Lombardia felé tartó autópályára érkező forgalom számára.
A javítási, megerősítési és vízszigetelési munkákat a viadukt minden részén MAPEI termékekkel végezték.
A felhajtó rámpa vízszigetelése PURTOP 400 M SYSTEM DECK, vagyis egy komplett vízszigetelő rendszer alkalmazásával történt, melynek előállítása a harmonizált európai szabvány szerint (CE), az ETAG 033 irányelvnek megfelelően készül. A betonaljzat előkészítésére PRIMER SN kétkomponensű epoxi alapozót használtak, melyre 0,5-ös szemcseméretű kvarchomokot szórtak a tapadóképesség növelésére.
Ezt követően a rámpa vízszigetelése PURTOP 400 M kétkomponensű hibrid poliurea, gépi szórással felhordható bevonatszigeteléssel készült, amit a PURTOP PRIMER NERO tapadásfokozó réteg alkalmazása követett, amely megfelelő tapadást biztosít a legvégül felhordott aszfalt burkolat számára.
A PURTOP 400 M-et tulajdonságai alkalmassá teszi olyan szigetelési feladatokra, ahol alapvető fontosságú a vízszigetelés, az ellenálló képesség és a tartósság. A poliurea végtelen színezési lehetőségei egyértelmű előny azoknál az alkalmazásoknál, ahol az esztétikai szempont fontos szerepet játszik. Alkalmazkodó képessége és tapadása lehetővé teszi, hogy szinte bármilyen alkalmazásnál felhasználható legyen a vízszigetelés, a bevonat és / vagy a védelem területén: vízszigetelést és korrózióvédelmet lát el acélon, betonon és sok más aljzaton.
A PURTOP 400 M számos előnyös tulajdonsággal rendelkezik, amelyek megkülönböztetik a többi vízszigetelési megoldástól:
A generálkivitelező Duna Aszfalt Zrt. és a tervező CÉH Zrt. különleges mérnöki teljesítményét ismerte el az Acélszerkezeti Szövetség.
Egy útszakasz, ami többet tud a forgalomról, mint a sofőrök – és adatban beszél. Az M1–M7 autópálya budaörsi szakaszán zajló fejlesztés során a Magyar Közút és a BME közösen építik ki további ipari partnerekkel együttműködésben azt a digitális infrastruktúrát, amely valós időben képes érzékelni, értelmezni és modellezni a közlekedést.